6. února 2015

Kokosovo-kakaové waffle

Jedno skvělé prázdninové ráno jsem zkrátka dostala chuť na waffle. Tak otevřu svůj sešitek se všemi recepty na lívance a mugcaky a waffle a kaše a nevím co všechno ještě a vybrala si medové waffle. Nachystám si ingredience a ouha, nemám med. Bylo po Vánocích a všechno padlo do perníčků. No, co teď s tím... Trošku jsem to upravila a vznikly tyhle dokonalé měkké waffličky. A já mám pro vás recept!



Na kokosovo-kakaové waffle budete potřebovat:

5 lžic špaldové mouky (nebo bílé polohrubé)
3 lžíce strouhaného kokosu
1 lžíci holandského kakaa
půl lžičky kypřícího prášku
2 lžičky cukru (třtinový nebo bílý)
70ml mléka
vejce

Všechno smícháte a roxmixujete do hladka. Pak už jen opékáte ve wafflovači, který vymažete olejem. Pokud nemáte wafflovač a přece vás tento recept láká, můžete si jej připravit ve formě lívanečků na pánvičce, není nic jednoduššího! :)

10 komentářů:

  1. aaaa to jsou ty waffličky, jak jsi mi slibovala :33 už vím, jaký si udělám :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já wafflovač nemám, ale asi si je někdy udělám jen tak na pávičce.. akorát mám problém, že je potřebuju třeba polité jogurtem nebo marmeládou... jinak mi přijdou hrozně suché! :/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Proč se na to k čertu dívám když nemám waflovač???!!! :-D
    Vypadá to moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt litutuju, že nemám ten waflovač :D Asi je vyzkouším jako lívance, i když to nebude úplně ono :D Ty wafle prostě vypadají líp! :))

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda že nemám vaflovač, protože vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají bezvadně, bohužel nemáme waflovač ...ale začínám o něm uvažovat :D

    OdpovědětVymazat
  7. Kdy vlastně jedeš domů? :) ten čas tak běží, že jsem úpně ztratila pojem jak dlouho tam jsi:D A v Dánsku nemají avokádo? :D Jinak? chodíš tam nakupovat?:D pro mě by to byl ráj:DDmiluju nakupování jídla v jiných zemí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na konci března/začátku dubna jedu domů :)
      Mají tu avokádo, a občas chodím do obchodu, pak zase něco napíšu... Ale nerada si dělám zvláštní jídlo před tou rodinou ;) :)

      Vymazat
  8. Waflovač ani formu na pánev nemám, ale suroviny kupodivu ano takže mě to štve a láká... vypadá to nádherně, jako vystřizený z časopisu, seš děsně šikovná :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)