26. dubna 2015

JILLIAN MICHAELS: No more trouble zones

Že je Jillian paní trenérka, to všichni víme. Její programy fungují (pokud teda správně jíte), vytáhne z vás poslední kousky sil a teprve potom bude spokojená. A vy ostatně taky. Samozřejmě v případě, že na cvičení chuť nemáte, ze sebe maximum nedostanete ani náhodou - ale pokud jste správně naladěni a namotivovaní, povede se vám to a po tréninku budete ležet spokojeně na zemi s myšlenkou, že jste to zvládli. Dneska bych vám ráda představila program No more trouble zones.




Stejně jako Banish fat boost metabolism je toto téměř hodinový program, s úvodním rozehřátím i protažením na konci trvá nějakých 55 minut, což je důvod, proč jej cvičím jen pokud mám opravdu volný den a nikam nespěchám. Není náročný jen časově, ale také fyzicky - hodina posilování, to není jen tak. V programu s vámi opět cvičí dvě holčiny, občas ukáží lehčí či těžší verzi, víceméně stále cvičí to, co sama Jillian. 
Opět tady máme nějakých 7 okruhů, v každém z nich se Jill soustředí na něco jiného. Co vám mohu zaručit, procvičíte opravdu všechny svalové skupiny.



K workoutu potřebujete jeden pár činek. Pokud mohu radit, vezměte si nějaké lehčí, těžká váha se vám pronese hned po prvním kole a zbylých 6 se budete klepat více než želatina na dortu. Já během cvičení střídala 1kg a 2,5kg činky - vždy podle zatížených svalů. 



Tento program mám moc ráda, často se k němu vracím. Největší odměnou je vám bolest během cvičení překonej se a běž ještě níž! a taky ta následující den nebo dva. Máte jistotu, že jste to dělali správně. Jak jsem řekla na začátku, pokud jste skvěle naladěni, cvičení vám uteče, ani nebudete vědět jak. V opačném případě budete chtít video vypnout po půlce prvního kola (nebo taky v případě, že hned na začátku přestřelíte váhy). Myslím, že se nemáte čeho bát, určitě to vyzkoušejte. Ke stažení volně na internetu či na youtube. 



Už jste si zacvičili s Jillian No more trouble zones? Jak jste byli spokojeni? :) Napište mi.

5 komentářů:

  1. Týjo, 55 minut je fakt dlouho! ale zase to určitě stojí za to! Taky jsem ted chtěla něco cvičit od Jillian, ale nakonec jsem necvičila..:D
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ani já předtím:D :) ale chutnal fakt skvěle :) nepoznala bych rozdíl:)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju No more trouble zones ! Je to muj nejoblibenejsi workout od ni :) je pekne narocnej, cvicim ho s 3kg cinkama, i kdyz normalne v posilce.pouzivam tak 7kg jednorucky :D Jillian je fakt skvela :) a kdyz neni tolik casu, je super i 6week6pack :)
    http://livehappy-eathealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. No more trouble zones je od ní moje snad nejoblíbenější :) Sice je dlouhé, ale opravdu se zapojí všechny svalíky a jak sama říkáš, člověk to potom cítí ještě den, dva :) Program se mi taky líbí v tom, že není zapojeno příliš kardia, které mě tak úplně nebaví, ale vyloženě se jede na posilování! což mi připomíná, že už jsem si jej dlouho nezacvičila, takže se do toho asi někdy vrhnu :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ta necelá hodina je podle mě smrtelná. Já sám se docela rád hýbu, občas vezmu přenosný reproduktor a jdu si zacvičit někam do přírody, ale hodinu v kuse bych to nevydržel. A to tempo mi přijde fakt docela vražedné. Za sebe tam v tom vidím hodně kouzlo střihu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)