17. října 2014

Food inspiration I.

Dnes první příspěvek pod názvem Food inspiration :) Osobně mám tyhle příspěvky na jiných blozích asi nejraději, člověk se inspiruje ostatními, často přichází na nové a nové kombinace, chutě, ... :) A taky se pokochá krásnými fotkami, že ano! :D
Tuto rubriku proto zavádím i já, abych vám tak nějak přiblížila svoje stravování a někoho možná i inspirovala :)



Povedená ovesno-rýžová kaše s karobem, ostružinami, banánem a mandlové máslíčko. A jedno toffiffe jsem si neodpustila ♥


Oblíbila jsem si hnědou rýži :) Tady v kombinaci s kuřecím masem na červené zelenině :)


Chtěla jsem něco chutného, rychlého a nového. Něco, o jsem ještě nedělala :) Hnědá rýže, kuřecí plátek opečený na kokosovém oleji a restovala zelenina :) Dlouho jsem si tak nepochutnala ♥


Ostružinový trhanec, jaká to dobrota! :) Výjimečně ráno nebyla chuť na ovesnou kaši a v lednici se na mě usmívaly ostružiny. Recept přidám :)


Malá dávka tvarohu spolu se skořicí, půlkou banánu a arašídovým máslem. Lehká svačinka po cvičení :)


Miluji mamčin hovězí vývar ♥ Neznám lepší polévku! :)


A další moje láska - teplé toustíky s arašídovým máslem, banánem a skořicí :) A půlka bounty jako bonus :)


Těstovinovo-zeleninový salát s kuřecími kousky, sypaný slunečnicovým semínkem a místo dresinku gervais sýr :)


A jednou na večeři volské oko dělané v troubě, k tomu zeleninový salát a nejlepší domácí celozrnná bulka ♥


Už jde na mě podzim, začínám mít chutě na sezonní ovoce, skořici a vůně chladnějšího období :) Tady skořicový jogurt s jablečnou vlákninou, k tomu jablko, hrst rozinek, vlašské ořechy, zakápnout medem a nejlepší svačina je na světě ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milý komentář :)