7. března 2015

Čokoládovo-kokosový mugcake

Člověk by to netipnul, ale jednu dobu se to všude na internetu začalo šířit. Mugcake. Zázrak v hrnečku. Připravený v mikrovlnce během pár minut. No, všem těmhle lidem jsem říkala blázni. Vždyť přece obyčejný muffin. Ale trvalo to asi 4 měsíce od doby prvního mugcaku, kdy jsem jeden recept vyzkoušela, ochutnala a... zamilovala se do toho! Takže blázni, vážně? Dnes mám pro vás exkluzivní návod na čokoládovo-kokosový koláček z mikrovlnky, který si zkrátka zamilujete!



Na čokoládovo-kokosový mugcake budete potřebovat:

půl banánu
1,5 lžíce strouhaného kokosu
2 lžičky holandského kakaa
1 lžíci špaldové mouky (nebo hladké)
1 lžička medu
2-3 lžíce mléka
lžíci bílého jogurtu
1 bílek
lžičku kypřícího prášku

Nejprve si na kaši rozmačkejte banán a pak postupně přidávejte další ingredience. Pořádně smíchejte, vlejte do většího hrnečku či mističky a asi na 3 minutky strčte do mikrovlnky. Hodně to vyskočí, ale jakmile to vytáhnete, zase si to sedne. Jde to nádherně vyklopit. Dozdobte třeba jogurtem a zbylým banánem a dále podle fantazie a chutí :)

INSTAGRAM

5 komentářů:

  1. mugcake miluju! :3 stydím se, že jsem ho ještě nikdy nezkusila s čokoládou!
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. mmm že bych si tenhle zítra udělala? :3

    OdpovědětVymazat
  3. Ňamy! To musím zítra vyzkoušet :) Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já dělala zrovna dneska banánovovločkový s kakaem. Přidat kokos (resp. nahradit jím část vloček) není špatný nápad. Zítra ale asi bude kašes mraženým ovocem :-) - už jsem ji dlouho neměla

    OdpovědětVymazat
  5. Teda jako hned bych si to dala taky. Já bych si to třeba teď na podzim ale obohatila ještě o červený kratom, protože jsem tak nějak celkově bez energie a takový nakopávač se vždycky hodí. Ale samozřejmě tak nějak s citem. On ten červený má hodně specifické účinky, ale mě baví asi nejvíc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)