18. října 2014

Food inspiration III.

Jím a fotím. Mám pocit, že tahle dvě slova už patří k sobě. Proč fotím? Jednak kvůli vám, protože mě to baví, ale je to i dobrá věc jak na chvíli zabít čas, než jídlo trošku vychladne. Protože spálený jazyk bolí. Hodně. Dneska to bude i více než jen o snídaních, i když i pár těch se tu objeví :) Užijte si fotky a mějte hlad. A pak se běžte najíst. Zdravě. :D



Dýňová polévka. Každý ji všude vychvaloval, každému hrozně chutná. A tak jsem propadla dýňovému nadšení. Ale i přesto, jak krásně během vaření voněla, jak krásně to s tou zakysanou smetanou a semínky vypadá, nechutnala mi. Absolutně. Mrzí mě to, ale dýně mou favoritkou není a nebude :)


Tomu už říkám lepší večeře :) Miluju zapečené tousty, miluju zeleninový salát se sýrem. A co uděláte, když milujete dvě věci? Dáte je dohromady! :)


Neděle patří jen a jen lívancům anebo waffličkám! Tyhle jsou banánovo-ovesné s tvarohem. Nahoře pak banán to by asi nikdo nepoznal, zakysaná smetana a arašídové máslo s karobem (kam se hrabe nutella!)


A další zeleninový salát, kdo by to byl řekl? :D Spolu se šunkou, hermelínem a sezamovým semínkem :)


A dnešní povedená kakaová ovesná zalitá datlovým sirupem. Navrchu pěkně ovoce, arašídové máslíčko a alfa alfa semínka. Jak já miluji snídaně!


Tohle bych z fleku jmenovala na nejlepší post-workout-meal-ever! Skvělé smoothie ze samých zdravých věcí - tvaroh, banán, kakao, skořice. A k tomu klasika v podobě oříšků míchaných se sušenými plody a kokosem :) Jak se lépe odměnit po cvičení? :)


Po dlouhé době jsem znovu objevila kouzlo knäckebrotů :) Jeden pomazaný lučinou a obložený rajčátky, druhý s gervais a posypán pažitkou. A okurka, ta je snad všudypřítomná! :D


Rajská s hovězím plátkem. Samozřejmě mi nemohl stačit jenom zbytek celozrnného knedlíku, já si musela přidat i trochu bramborové kaše! Ale o to lépe to chutnalo :)


Nesnáším to ranní špatné světlo! Kdo to pak má fotit?! :D Na škaredé fotce skořicová ovesná kaše s jablkem, sušenými švestkami, mandlemi a přelitá datlovým sirupem :) Velmi povedená :))


A nakonec nejpovedenější oběd s bramboráčky! Ne jen tak ledajakými, rovnou květákovými! K tomu restované kuřecí prsíčko a dušená zeleninka :) Dokonalost ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milý komentář :)