15. listopadu 2014

Food inspiration X.

Tak dneska na kulatou desítku, první jubilejní vydání. Doufám, že se vám budou fotky líbit i nadále jako doposud nebo ještě více. Já sama tvrdím, že inspirace není nikdy dost. Proto pořád chodím po ostatních blozích, hledám a očumuji. A baví mě to. I když mi mamka říká, že už jsem z toho nemocná. A nekoukám jenom po jídle, taky různé motivační fotky, protože zvedat si motivaci je potřeba v každé chvíli. I sem bych chtěla přidávat motivační obrázky, záleží, zda byste měli zájem. Dejte vědět do komentářů :) A teď už konečně jídlo! :)



Na úvod nějaká povedená kašička, opět kakaová. Asi jsem na něm závislá, ale je skoro v každé mé kašičce :D Stejně jako banán. Snídaně bez banánu prostě není pořádná snídaně! :D
Tady posypáno skořicí, zakápnuto javorovým sirupem a kešu máslíčko. 



Já miluju karbanátky, ty miluješ karbanátky, všichni milujeme karbanátky! A běda, jestli nemám pravdu. Ne, dělám si srandu, klidně si je nemilujte :D Tyhle jsou krůtí a k nim trocha bramborové kaše, čalamáda a kyselá okurka. A u jedné nezůstalo. Zvrtlo se to skoro v celou sklenici ooops



Menší porcička rýže a k tomu kuřecí kousky v... omáčce. V omáčce ze sojové omáčky a zelené papriky. Nějak nevím, jak ji nazvat :D Ale byla výborná!



Lehká večeře v podobě hromady ledového salátu, dušeného kuřecího kořeněného plátky a cherry rajčátek. A po cvičení potřeba nějakých pár sacharidů a tak jsem zvolila jablíčko. Na kuskus nebo bulgur jsem neměla chuť.



Další kakaová, vážně bych se nad sebou měla zamyslet, pořád snídat kakao :D
Tahle byla s banánem, mandarinkou, javorovým sirupem a kešu máslem. A se smutkem pozoruji, jak se mi zásoby máslíček rychlostí blesku zmenšují...



A tohle rozhodně není snídaně, ale sladký obídek. Vdolečky. A není to šlehačka, jak si můžete myslet, přestože většina si dává šlehačku, já mám řecký jogurt a na něm domácí jahodovou marmeládu. Tu jsem měla po dlouhé době a strašně se těším na vánoce, až s ní budu slepovat cukroví. 



Bramborový guláš, k němu čerstvý chléb a jsem jako v ráji :) Oběd po přespání u nejlepší kamarádky a dopolední zkoušce kytarového souboru, zahřála a postavila na nohy. A připravila na dlouhé odpoledne znovu u kamarádky :D


Výtečné domácí javorovo-pekanové müsli, variace tohoto receptu. Vypadá, že j toho hromada, ale na jednu porci tak akorát. K tomu trochu řeckého jogurtu, hruška a banán, který na snídani prostě chybět nemůže! :) A vzhůru do pondělního zamračeného rána! :)


Mé nejoblíbenější jídlo. Dobře, jedno z mnoha nejoblíbenějších jídel. Domácí žitno-pšeničný chléb (dělaly jsme ho s mamkou poprvé, a přestože se trošičku rozpadal, byl dokonalý!). Ten jsem nechala zapéct spolu s trochou vysočiny, olomouckými tvarůžky, zeleninou a sýrem. Teplé, výtečné. Kdo nevyzkoušel, o hodně přichází!


A nakonec jedna waflová. Jsou banánové, těsto jsem použila stejné jako na lívanečky. Ozdobeno trochou zakysané smetany, lemon curd, arašídovo-karobovým máslem a zbytkem banánu. A trošku oříšků k tomu, aby to nebyla taková nuda. Jak já zbožňuji snídaně :)

10 komentářů:

  1. No jasně..opět mi dělej chutě :(( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, to jsou boží kombinace. Za ty vdolečky bych zabíjela! Pošli mi nějaké. O:)

    http://roxyshealthyland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty máš pořád kakaové kaše a já jsem zase zjistila, že je nemám skoro vůbec :D A přitom kakaové jsou nejlepší! :D
    Já se k tobě přidávám a jsem toho názoru, že všichni milujeme karbanátky! :D Musíme a kdo ne, ten lže a kdo lže, ten krade a do pekla se hrabe :D
    Ta omáčka vypadá skvěle, nechceš přidat recept? :)
    Mňáám, vdolečky! Vypadají skvěle s tou marmeládkou. To bych si taky nechala líbit :))
    Ten zapečený chleba taky vypadá dobře. Sýr miluju a rozpečený je nejlepší!
    Už asi vím, co si budu přát k Vánocům....waflovač!!! :D Já ho prostě chci! :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo kakaové jsou nej, stejně tak karbanátky! :D
      Když ho najdu, klidně přidám! :)
      Waflovač je fajn, jediné mínus je doba, jak dlouho se to dělá! :D

      Vymazat
  4. jak děláš ty vdolečky?? vypadají nádherně :O
    a jinak jako vždy bych chválila, tvé foodspo mi vždycky nažene sliny a mám chutě na vše, co tu vidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, oni jsou kynuté, mamka to vždycky vyválí na takový širší plát, vykrájí hrníčkem nebo něčím a dělá to na pánvičce s olejem :) Nic extra zdravého, zato extra dobrého! :) :D

      Vymazat
  5. Mohu se Tě zeptat? ty talíře na jídla máš automatické dané nebo vybíráš dle toho,aby to na něm vypadalo dobře?:)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám jedině stálou tu mističku na kaši, jinak beru to co je po ruce :D

      Vymazat
    2. Tak to jo, na mě to působí, jako bys vybírala dle toho,aby to bylo hezky vyfocené. :D

      Vymazat

Děkuji za milý komentář :)