21. dubna 2015

Food inspiration XXI.

Po nějaké té době další čerstvé food inspiration z domova! Ani jsem si nevšimla, že jsem v Dánsku přidala druhý kulatý díl, dnes první ve třetí desítce ano orientujte se v těch číslech. Jak si můžete všimnout, dnes začínám fotkou ne-zrovna-zdravého jídla, proč? Chci vám ukázat, že opravdu nežiju 100% podle clean eating. Nechci si na blogu hrát na frajerku, co to do puntíku dodržuje, když to tak není. Klidně to přiznám, že mi chutná smažené a jednou za čas si bez výčitek dám. A vy byste taky měli! :)



Tak tedy chutný smažený sýr s hranolkami a zeleninou. Trochu salátu, okurky, papriky a pár rajčat. A zatímco si k tomu rodinka nalila pepsi-colu, já zůstala při čisté vodě. Tyto bublinkové limonády moc nemusím :)


Společná večeře s kamarádkou. Ne zrovna vzhledná fotka, kterou byste poslintali s myšlenkami na to, jak skvělé to muselo být, ale ne vždy jídlo zdobím to ho ale většinou nefotím. V miskách tedy kuskus s mozzarellou, šunkou a zeleninou :) 


Večeře na Velký pátek. Protože jsme křesťané, dodržujeme půst - přes den jíme jen ovoce a zeleninu, k večeři míváme rybu. Letos jsem nechtěla smaženou v trojobale, tudíž maminka udělala speciálně pro mě jednoho pangasia na másle ♥ K tomu šťouchané brambory s čerstvou pažitkou a zeleninka.


Je libo zdravého obědu? Stavte se u mě. Miluji všechno jídlo a ještě více snad přípravu jídla. A toho zdravého úplně nejvíce. Na této fotce můžete vidět vařenou hnědou rýži, zeleninu a kuřecí plátky restované na kokosovém oleji. Lehce to chytlo chuť kokosu a bylo to skvělé!


Tuším, že toto byla má druhá kaše po návratu z Dánska. Otevřela jsem nové máslíčko (jedno z těch, která mi moji obětaví rodiče tahali v únoru z Lidlu, kam jsem je ze severu poslala :D). Kiwi na mě koukalo lépe než banán, a tak zvítězilo :D


Mé oblíbené bryndzové pirohy s opečenou slaninou! K tomuto už ani nemám komentář. Snad jen... Jsem hrdá na své slovenské kořeny a s tím související slovenskou kuchyni! :)


Po třech měsících abstinence na severu jsem se i těch wafflí dočkala. Dokud jsem si je nedala, ani jsem netušila, jak moc mi chyběly. A teď se zase bude pravidelně waffličkovat :3 Dělala jsem je podle tohoto receptu a ozdobila vanilkovým termixem, horkými borůvkami poslední zásoby, minutu ticha za ně!, kouskem banánu a lehce zakápla datlovým sirupem. Co vám budu povídat, byla to lahoda ♥


Jednu anglickou snídani bych prosila. Měla jsem na ni strašně dlouho chuť, ale nemohla jsem se k tomu dokopat, nějak mi chyběla příležitost. Ale co jsem se poprvé vrhla do pečení chleba v nové pekárně, bylo vymalováno. Večer jsem pekla žitný chléb a ráno už putoval k míchaným vajíčkům a slanině. Jak můj tatík trefně poznamenal, tolik cholesterolu na jednom talíři. Ale víte co? Jednou za čas můžu všechno! 


Můj nejoblíbenější těstovinový salát vůbec. Nedávno jsem vám přidávala recept, najdete jej zde. Těstoviny kromě špaget miluji, a když se do toho zamíchají takové dobroty jako kuřecí kousky, zelenina, sýrová omáčka, balsamico a celé se to zasype hromadou sýra? Nebe v puse, vážení.


A co bych nemohla nezmínit, ten nejlepší dezert, co jsem poslední dobou jedla. Citronový cheesecake! Přestože tvaroh kvůli intoleranci laktózy nemohu, kvůli tomuto hříšnému koláči bych ty křeče v břiše vydržela ještě mnohokrát. Už u samotné přípravy jsem všechno ujídala! Nádherně voní a ještě lépe chutná. Pro zájemce recept najdete u Terky, kde jsem ho okoukala a s drobnými změnami upekla :D

2 komentáře:

  1. To je hezký, že dodržujete ty velikonoční svátky :) To já dodržuji akorát zelený čtvrtek tím, že jím špenát :D máslíčko z lídlu je nej :3

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam .. jak jsem viděla ten smažák a hranolky, tak jsem na to dostala chuť :D .. Sice se taky snažím jíst zdravě a omezovat tuky, cukry atd atd. Ale občas si tělo řekne, že potřebuje něco hrozně nezdravého .. tak proč mu to nedopřát že? :D

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)