5. června 2015

Detox čaj a vilcacorou

Rozhodně teď nechci, abyste si hned po přečtení nadpisu mysleli, že jsem zastáncem nějakých detoxů, kdy jen pijete a nic nejíte. NE! Nejsem, a pokud mi mozek ještě nějakou dobu bude sloužit, ani nebudu :D Tento čaj se doporučuje jako pouhý doplněk stravy, a přesně tak jsem k němu přistupovala i já. A protože jakýsi výsledek, nebo co bylo cílem, byl uspokojivý, podělím se s vámi o své dojmy :)




Čistící detoxikační čaj obsahuje směs bylinek, a to smetanku lékařskou, mátu peprnou, kopřivu, vřes, lopuchový kořen, klanoprašku, kurkumový kořen a skořici. A samozřejmě vilcacoru - rostlina pocházející z amazonských pralesů. 
Smetanka, máta a skořice podporují trávení, vylučování podporuje kopřiva a vřes. 
Čaj se doporučuje pít 3-6x denně, já teda popíjela 3 dny po 3 šálcích a požadované účinky se dostavily. Pojala jsem to jako takový menší detox, jedla jsem lehčí jídla nezatěžující střeva a popíjela tento bylinkový čaj a po třech dnech jsem se cítila pěkně pročistěná, bez pocitu nafouknutého břicha nebo dalších problémů :)

Co vy, máte zkušenosti s detoxem nebo podobným čistícím čajem? :)

6 komentářů:

  1. tento čaj občas piju, protože ho tu má babička, která ho pravidelně pije :D, ale nezaměřovala jsem se na nějaké jeho účinky, možná nějaké měl :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak o něm slyším poprvé:)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já na tyto detoxikační čaje a podobné nápoje moc nejsem, myslím, že je to po většinou jen reklamní tah - jsou tam bylinky, které jsou přístupné i v levnějších variantách. A celkově je o nich známo, že jsou dobré při trávení, takže já bych radši otrhala zahrádku :) Ale pokud Ti to vyhovuje, proč ne :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ja na tyhle věci také moc nejsem, ale mamka to pije a chválí si to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já piju matcha tea a jsem naprosto spokojená :). Tenhle čaj jsem kdysi viděla v obchodě, ale na ty detoxy holt nejsem.

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ho také doma a myslím že jako doplněk je super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)