30. prosince 2015

Food inspiration XXXV.

Nechce se mi ani věřit, že vydávám už 35. díl této jídelní inspirace! Je to už celkem velké číslo a statisticky tyto články patří k nejoblíbenějším :) Ani se tomu nedivím, koho by nebavilo koukat do talíře ostatním? :D Já takové články ráda mám a strašně ráda se druhými inspiruju, snad se budete i vy u mě :) Zítra máme Silvestr, pozítří Nový rok... Neskutečně to uteklo, v plánu mám spoustu dalších článků a doufám, že tady ještě nějakou dobu zůstanu a budu vám předávat nějaká moudra.. :D V plánu mám pár recenzí na knížky, tipy na cvičení, něco o jídle, recenze produktů, co mi donesl Ježíšek z biosféry (a že jich je požehnaně!) a samozřejmě recepty! :) Hodně úspěchů a radostí do nového roku všem! :) ♥



Úžasné doma zapečené oříškové müsli :) Müsli si dělám jen doma, vím co do toho dávám a neobsahuje žádný zbytečný cukr nebo tuk :) Jen vločky, oříšky, semínka a med :) K tomu řecký jogurt, maliny, sušené datle a ta nejlepší čokoláda ♥


O Vánočním týdnu byl losos hned dvakrát, jak uvidíte :) Tohoto jsem si dala v Café Destiny v Olomouci, kam jsme jeli s Terkou kouknout na trhy a předat si dárečky :) S bylinkovou omáčkou a bagetkou :)


Nejlepší čokoládová pochoutka z avokáda! Určitě očekávejte recept ♥ S banánem, brusinkami a opět tou hořkou čokoládou, na které jsem lehce závislá :)


Štědroveřerní snídaně přímo do postele :) Byla zima, takže usměvavá mistička plná teplé vanilkového kaše s ovocem, čokoládou a čaj k tomu ♥


Jednou taková svačinka po cvičení. Venku bylo teplo, slunečno a já si říkala, že to jsou Vánoční svátky v létě :) V tomto duchu se neslo i jídlo - melounová limonáda a malinová questbar :)

¨

A zatímco někteří večeřeli typický bramborový salát se smaženým kaprem, u nás jsem vařila já, protože mamka měla denní v práci. A jelikož nesnáším ani kapra a ten salát taky dvakrát nemusím, po polodenním půstu se podávala lehká večeře v podobě marinovaného lososa, pečených brambor a jogurtovo-koprového dipu ♥ Povedlo se to náramně, sklidila jsem ódy chval a alespoň jsme nebyli přecpaní :D A bílé víno... To je nejen na Vánocích klasika :)


Pekla jsem poprvé špaldovou vánočku a na 1. Boží hod ji posnídala se šípkovým džemem s minimem cukru a mlékem. Je výborná, měkoučká a na recept utíkejte k Šůše! :)


Bratr kuchař v kuchyni a na talíři čína. Obyčejné, ale chutnalo mi to :)


Poprvé jsem ochutnala pečené batáty a snad ne naposled - jsou výborné! S kuřecím plátkem a dušenou zeleninou :) 


A rozloučím se s vámi další porcí vánočky, tentokrát opět s tou skvělou avokádovou pomazánkou a pár kousky cukroví :) 

2 komentáře:

  1. To víš, že inspirace mají všichni rádi, jak říkáš, není nad to hledět ostatním do talířů :D Moc pěkné fotky máš! :) Lososa jsem neměla ani nepamatuju, ale na Vánoce bych ho za kapra nevyměnila ani náhodou, já kapříka zase ráda :) Ale každý má to svoje :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)