22. března 2018

Konec starého a začátek jinde

Strávila jsem na tomhle blogu dva a půl roku, co jsem psala články. Někdy s delšími pauzami, ale většinou pravidelně. A bavilo mě to. 
Za poslední rok jsem nenapsala ani čárku. Proč? Jednoduše to, co bylo obsahem tohoto blogu, už můj život nenaplňovalo tak, jako dřív. Ale blogování mi chybělo. 
A tak se k tomu chci vrátit. S menší či větší pravidelností, ale chci psát o tom, jaký můj život je právě teď. Ne o tom, co a kolik jsem toho snědla, co jsem cvičila, kdy jsem cvičila, jak moc jsem cvičila a jaké byly moje výsledky. To už nejsem já. Už zdravý životní styl nehrotím tolik jako dřív, jsem v tom svobodná. A víte co? Líbí se mi to mnohem víc. Jsem šťastnější, usměvavější, pozitivnější, a i ta lepší postava přišla - ve chvíli, kdy jsem se na to přestala soustředit. 

A tak začínám psát znova - TADY

Budu ráda, když mě po roční pauze budete číst znovu, i když z jiného soudku. Ze života. O tom jak žiju, kde jsem byla na výletě, co nového jsem zažila, kde mají nejlepší kávu, jakou kosmetiku mám ráda a co za produkty používám, něco z mého studentského života, ale objeví se tam i recepty, jako tomu bylo zde. Protože vášeň k pečení a vaření mě neopustila. 

Uslyším o vás ráda i tam. Třeba se vám bude líbit :) 

4 komentáře:

  1. This is a great web site. Good sparkling user interface and very informative blogs. I will be coming back in a bit, thanks for the great article. I have found it enormously useful.. product key; WINDOWS 7 PRODUCT KEY


    OdpovědětVymazat
  2. Už aby zase byla zima. Léto mně moc nebaví. Lidí jsou plná koupaliště, všichni se snaží vypadat perfektně a já na to letos prostě neměla tolik času. Jedinou věc, kterou jsem si kvůli své postavě pořídila, byla vibrační plošina. Manžel mi říkal, že to určitě nepotřebuji, já měla opačný názor. Vypadala jsem jako vepř.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle chápu. Taky jsem měla blog, ale pak tam začaly chodit spammeři a celé to šlo do háje. Kdyby tak existovalo něco, jako je bezpečnostní vložka k tomu, aby tam tihle lidi nechodili. Chvíli jsem schvalovala komentáře, ale to jsem pak strávila i dvě hodiny a denně víc tou administrací. No a samozřejmě pak přestaly chodit nabídky na spolupráce a bylo vyřešeno.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)