29. října 2015

Food inspiration XXXII.



Na úvod má nejkrásnější kašička - svědčí o tom i to, že je mou nejvíce lajkovanou fotkou na instagramu :D Ovesná s chia semínky, odměrkou vanilkového proteinu, skořicí, kouskem banánu, mraženým ovocem a arašídovo-pekanovým máslem :) ♥


Makovník z Lidlu, co má 50% náplně, skvěle doplnilo smoothie s rybízem a vanilkovým proteinem :)


Jeden takový méně zdravý oběd po cestě z nemocnice. Je vtipné jít do plné restaurace o fofrklackách, nicméně jsem to přežila :D Chtěla jsem si dát steak z tuňáka, nakonec vyhrál tento grilovaný steak s bramborami - a byl výborný!


Celozrnné palačinky, tvaroh, banán, hořká čokoláda a agávový sirup... Taková klasika :)


Mamčina nejlepší svíčková - s domácími knedlíčky, brusinkami a zakysanou smetanou.


Někdy je na snídani velký hlad - 2 opečené tousty s arašídovým máslem, banánem a skořicí a 2 opečené tousty s nejlepším vynálezem světa - plátkovou čokoládou! Jedna z mála věcí, co mi od příjezdu z Dánska vydržela až doteď. To přisuzuji tomu, že jsem na to víceméně zapomněla :D


Míchaná vajíčka na cibulce se šunkou a zeleninou jsou teď u mě na programu často, což mi vůbec nevadí, naopak vyhovuje :)


Výborné proteinové waffle s ovocem, máslíčkem a javorovým sirupem ♥


Řecký milko jogurt, domácí oříškové müsli a kiwi :)


A aby to tu nebylo moc zdravé, tak taky jedna sacharidová bomba, a sice sestřin krásný narozeninový dort, co pekla jedna mamčina kamarádka. Výborný, sladký tak akorát a krásný na pohled! :) 

5 komentářů:

  1. Já chci ty wafle a domácí müsli! :D Jen to bych si dala s jogurte :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kašička je fakt moc pěkná ,stejně tak wafle :) A dort se jednou za čas může, na narozeniny obzvlášť! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Makovník mi vždycky přišel jako dusivá záležitost, ale ten na tvé fotce vypadá velmi jedle.

    OdpovědětVymazat
  4. No mňam ! Ta první kaše vypadá krásně :) !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. plátková čokoláds? jéééé :3
    cos dělala, že máš berle?:O
    jinak krásná inspirace, smootie s proteinem zní jako dobrý nápad:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)