10. listopadu 2015

Prémiové tofu paštiky PATIFU

Omlouvám se za trochu delší pauzu! Důvodů je více, od nedostatku času po nadmíru učení.. Ale taky jsem teď strávila týden ve Velké Británii, kvůli čemuž musím o to více zapracovat ve škole. Každopádně pro vás chystám článek o mém výletu do Skotska, tak snad ho do konce týdne zvládnu :) Dnes bych vám ráda napsala o tofu paštikách, které jsem nedávno objevila a některé z nich mi opravdu chutnají. Pravda, zatím jsem ochutnala pouze 3 druhy, ale snad i to stojí za zmínku :) Původně jsem se jich strašně bála, protože tofu, že jo. Nikdy předtím jsem ho nechutnala, ale co jsem četla, hodně lidem nechutná. Riskla jsem to a udělala rozhodně dobřee nebo špatně, pro mou peněženku :)



SLOŽENÍ
Patifu paštiky obsahují kolem 25% tofu, jehož součástí je sója i řasa nigari. Mimo tofu obsahují vodu, brambory, sůl, koření, droždí a drožďový extrakt. Když na to kouknu, není to tak špatné. Nejsou to nějaké krkolomné názvy a taky o všech vím, co si pod tím představit.

TOSKÁNSKÁ
První, kterou jsem ochutnala. A byla to láska na první ochutnání. Je trošičku ostřejší, ale za všech příležitostí delikátní. Mám ji ráda s celozrnným pečivem, smíchanou s rýží nebo jen tak samotnou - opravdu výborná záležitost. Ze všech ozkoušených mám právě tuto nejradši :)


S BYLINKAMI
Těšila sem se, že to bude chuťový zázrak stejně jako ta první. Jaký omyl. Celá natěšená jsem si k ní vzala kukuřičné chlebíky a zeleninu, bude přece skvělá! Už po otevření se mi paštika nezdála - jak barvou, tak vůní. O chuti radši ani nemluvím, pro mě to bylo fakt (odpusťte mi) nechutné a nepoživatelné, zkrátka letěla na talířek mým domácím mazlíčkům. Po téhle už rozhodně nesáhnu. 


DELIKATES
Kdybych nevěděla, že jde o výrobek z tofu, snadno bych si myslela, že jde o normální nezdravou paštiku - chutnala totiž na 99% stejně. Maličké rozdíly tam jsou, ale člověk jako já, který paštiky už nejí a pamatuje si je z dětství, ten rozdíl skoro nezaznamená. Paštika je opravdu delikátní - jemňoučká a s celozrnným pečivem a zeleninou výborná. 

Vyzkoušeli jste? :) Jaká je vaše oblíbená? :)

1 komentář:

  1. Já mám tyto paštiky ráda- a nejvíce tu s dýní hokkaido! Tu rozhodně vyzkoušej ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)