19. ledna 2016

Zdravá čokoládová pochoutka na dva způsoby

Týden bez článku? No jejda, omlouvám se všem, kteří na něco nového marně čekali. Nastoupila jsem tento víkend na zimní brigádu, kde budu až do konce února, a nemám tak absolutně čas, vynasnažím se. Dneska mám pro vás recept, který se u mě stal velice oblíbeným, a věřím, že i vám bude chutnat. Neznám moc lidí, kteří by neměli rádi čokoládu na pečivu nebo jen tak na lžičku do pusy. Dříve jsem milovala nutellu, ale momentálně z ní cítím víceméně cukr a pokud na ni doslova nedostanu chuť, nechává mě její přítomnost chladnou. Protože se snažím jíst zdravě a kvalitně, hledala jsem lepší variantu domácí nutelly a našla jsem! Jedna je krásně krémová a druhá mi připomíná arašídové nugetky v malých plastových kelímcích. Od originálu téměř k nerozeznání, výživově velký rozdíl :) Vždycky se musím držet, bych ji nesnědla celou na jednou. A co bych to byla za food blogerku, kdybych se s vámi o receptíky nepodělila? :)


1. varianta: avokádovo-ořechová

zralé avokádo
vrchovatou lžíci arašídového másla
vrchovatou lžíci holandského kakaa
lžíci javorového sirupu


Avokádo rozmačkejte vidličkou a poté rozmixujte se zbylými ingrediencemi - pečlivě. Máslo můžete použít jakékoliv :) Dejte do skleničky a uchovávejte v lednici, vydrží tam až týden. Vsadím se ale, že ji sníte dříve :D

2. varianta: avokádovo-banánová

zralé avokádo

polovinu banánu
odměrku vanilkového proteinu
3 lžíce kakaa
skořici
30ml mléka

Opět všechno rozmixujte do hladka a nechejte v ledničce vychladit. Vydrží 2-3 dny :)




Obě varianty můžete podávat jak s pečivem, tak samotné, nebo přidat do kaše, jogurtu, na lívance... Fantazii se meze nekladou! A jsou opravdu výborné ♥

1 komentář:

  1. Taky teď vůbec nestíhám přidávat, ale číst se snažím pravidelně :)
    Jinak obojí vypadá skvěle, avokádo je prostě parádní!!!! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)