25. března 2017

Domácí proteinella ♥

O tuhle bombu se zkrátka musím podělit, i když na blog opravdu moc času nemám žádný, jen to přiznej. Napsání receptu ovšem zabere jen pár minut, a třeba někomu dám další tip na variaci nezdravé čokoládové pomázánky typu Nutella yummy. Už jsem přidávala dva recepty na pomazánku z avokáda, nyní to bude z čokolády - slibuju. Přidáme i protein, abychom zvýšili podíl bílkovin a svalíky měli taky nějaké to potěšení. Pokud protein nemáte, vůbec to nevadí - přidejte ovšem nějaký sirup nebo ochucovací kapičky na doslazení :) Snad se bude recept líbit ♥



Na 2 menší skleničky budete potřebovat :

60g hořké čokolády (minimálně 70% kakaa)
20g kokosového oleje
2 odměrky čokoládového proteinu (použila jsem čokoláda-oříšek)
polévkovou lžíci holandského kakaa
120ml mléka
80g arašídového (nebo jiného) másla

Nad parou si rozpušťte nalámanou čokoládu s kokosovým olejem. Přidejte kakao, protein, mléko a pořádně smíchejte. Nakonec přidejte oříškové máslo. Použijte nějaké tekutější, aby se vám netvořily ve směsi hrudky. Promíchejte do hladka a přelejte do skleniček - ještě horké, než pomazánka zatuhne. :) 

4 komentáře:

  1. No nevypadá to vůbec zle :) MŇAM!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá skvěle! Taky jsem zkoušela domácí proteinellu a povedla se na 1*! Nečekaně už není, tak možná vyzkouším tento recept :) Čtu tvůj blog moc ráda a jsem ráda, že jsi zase něco napsala :) chybí mi food inspiration :p :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si dělám pomazánku z avokáda a je skvělá, a nebo mixnu arašídy a mám na pár dnů burákové máslo. Ale zkusím i tu tvoji, vypadá to dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek a celkově povedenej blog!
    Dovoluji si přidat odkaz na 5 tipů pro zdravé a chutné snídaně! Snad se bude taky líbit!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)