16. října 2016

BOB HARPER: Yoga for the warriors

Před nějakou dobou jsem psala o 30denním programu 30 days of Yoga, který vytvořila Adriene Mishler. Mohli jste si přečíst, že mě tento styl cvičení příliš nenaplňoval kvůli chybějící akčnosti a celé to bylo takové poklidné, nic moc pro mě. Tentokrát nebude řeč o žádném programu, ale pouze o jednodílném cvičení jógy, které mi velmi sedlo a workout jsem si moc oblíbila.



Nejprve bych vám chtěla říci pár slov o samotném autorovi tohoto cvičení, abyste byli alespoň trošku v obraze, s kým to vlastně máte tu čest. Bob je osobní trenér, stejně jako Jillian Michaels působil v americké show The Biggest Loser. Vydal taky několik cvičebních DVD, zaměřených na různé partie. I když jeho workouty vypadají nenáročně, dokážou z vás vymáčknout maximum, když se budete snažit. Bobovou vášní je jóga, kterou do svých tréninků pravidelně zařazuje a jde vidět, že jí opravdu rozumí. 


K workoutu - samotná část jógy trvá celou hodinu a jako bonus si ještě můžete 15 minut procvičit vaše břišní svalstvo. Cvičení mě neskutečně bavilo. Nejde o stejný typ jógy, jako vedla Adriene. Bob navíc cvičí při lehce rockové muzice, a máte tak ještě větší pocit nějaké té akce. Nečekejte pouze nějakou protahovačku, můžu vám zaručit, že se docela zapotíte a pokud nejste zkušení jogíni, dají vám některé pozice pěkně zabrat. Posílíte svaly na nohou, na břiše i na rukou, koordinaci - taková hodinka na celé tělo, ale zároveň nic drastického. Kromě posílení se však samozřejmě i protáhnete, slastně prokřupete záda a srovnáte se. 


Ve videu máme kromě Boba i dvě ženy, očividně zkušené jogínky. Na postu začátečníka stojí černoch Robert, kterého Bob nezapomíná neustále povzbuzovat. Často se k Robertovi vrací, komentuje, a vůbec nevadí, že nezvládnete náročnější pozice. Vy jako začátečníci tedy nemusíte mít z tohoto workoutu strach. Bude to náročnější, ale dáte si příjemně do těla. Hodinka ovšem uběhne jako nic.


Sama jsem se po cvičení cítila skvěle. Tento trénink zařazuji ve dny, kdy jsem vyždímaná z náročných workoutů předchozích dní a potřebuji se protáhnout. Jsem vždy krásně srovnaná, a je mi skvěle - nejen fyzicky, ale i psychicky. Moc vám program doporučuju, pokud jste jej ještě nevyzkoušeli :) 

Jaký vztah k józe máte? :) 

1 komentář:

  1. Ahoj, jógu miluju, ale nejsem fanda cvičení jógy podle videa. Možná pro zkušenější jogíny, ale pro začátečníky si myslím, že je to není moc vhodné.
    A když už cvičím podle videa, tak mě baví právě Adriene.

    www.42stupnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)