18. října 2014

50 faktů o M*

Jsem nemocná. Nudím se. A když se nad tím tak zamyslím, nikdo tady o mně skoro nic neví inkognito :D Proto asi občas přidám článek podobného rázu, buťo nějaké ty fakty nebo nějaký ten tag. Abych nebyla úplně anonymní, když už vám tu píšu :D Myslím, že je dost podstatné, aby o sobě lidi alespoň něco málo věděli, i kdyby se znali (nebo neznali) jenom takhle přes internet :)



1. Jsem Míša a je mi 16, přestože mi někdo tipuje více :)
2. Tři roky bydlím na severní Moravě
3. Chodím na gympl do sexty :)
4. Hraju na kytaru a letos mě čeká absolventský koncert :) ♥
5. Kdysi dávno jsem se věnovala orientálním tancům :)
6. Jsem herečka ve školním dramaťáku i v životě :D 
7. Mám problémy s koleny
8. Mám několik nejlepších kamarádek, protože si nedokážu vybrat jednu "nej"
9. Miluji dobré a zdravé jídlo (ale takový řízek s kaší - mňam :D)
10. Zbožňuji cvičení ♥


11. Jezdím na koních, i když poslední dobou ne tak aktivně jako dříve
12. Věnuju hodně času svým nehtům, nesnáším neupravené nehty! :D
13. Ráda se líčím, ale nesnáším holky s tunou make-upu na obličeji!
14. Miluju kokos a všechno z něho vyrobené (až na kokosové mléko) :D
15. Mám ráda mírný chaos, nesnáším takový ten dokonalý pořádek, hlavně co se mého stolu týče :D
16. Nejspolehlivěji mě naštve, když někdo neovládá pravopis!
17. Mám přirozeně hnědou barvu vlasů, ale ze zvyku se 2-3x ročně obarvuji na trochu tmavší :)
18. Ve škole mi jdou spíše logické předměty jako matiky, fyzika nebo chemie
19. Nesnáším dějepis a zeměpis vrchol nudy
20. Miluju angličtinu a španělštinu. Němčinu nesnáším


21. Jsem zodpovědná a dodržuju sliby v 99% případů :)
22. Miluju Ostravsko ♥
23. Jsem slovenka :)
24. Chtěla bych v životě dělat hodně věcí a jsem vážně zvědavá, co ze mě nakonec bude :D
25. Chtěla bych umět kickbox :)
26. Bojím se chodit do posilovny a tak cvičím doma :D
27. Nebaví mě hodiny tělocviku ve škole zapálený sportovec :D
28. Nedám dopustit na dobrou čokoládu oreo milko, ke mně!
29. Jsem závislá na (nejen) arašídovém másle :D ♥
30. Když mám špatnou náladu, pouštím si piano covery známých písní ♥ :)


31. Nemám oblíbenou hudební skupinu, poslouchám to, co se mi líbí :)
32. Miluju pečení a vaření, kuchyně je můj ráj ♥
33. Mám doma zásobu různých bločků a deníčků co kdybych je náhodou potřebovala :D
34. Miluju luštění křížovek abych všem ukázala, jak jsem chytrá muhehe
35. Neumím moc dobře plavat, ale musím se to do vysoké naučit času dost :D
36. Říkám, že miluju nakupování, ale fakt je, že po 30 minutách to je pěkná nuda :D
37. Jsem schopná strávit 2 hodiny ve zdravé výživě a stejně nemít vybráno
38. Často prohlížím různé e-shopy se zdravou výživu, doplňky nebo fitness pomůckami :)
39. Jediné, co potřebuju značkové, jsou boty!
40. Miluju dny, kdy můžu chodit nenalíčená v teplákách a stejně si připadám hezká :)


41. Hrozně bych se chtěla podívat do Španělska, Francie, Mexika a Kalifornie ♥
42. Mám ráda české filmy a seriály :)
43. Obdivuji všechny účastníky The Biggest Loser za to, jak změnili svůj život! :)
44. Netréninkový den trávím hledáním nových workoutů :D
45. Ráda čtu, ale nesnáším povinnou četbu
46. Miluju zvířata ♥ moje kočičky :)
47. Mám ráda krásné výhledy a Tatry :)
48. Zbytečně neutrácím za blbosti činky a zdravá výživa nejsou blbosti!
49. Miluju grilování nebo jenom posezení u ohně s rodinou ♥
50. Těším se na zimu, až vytáhnu svůj snowboard ♥ :)


Máme něco společného? :) Dejte mi o tom vědět do komentářů :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milý komentář :)