27. června 2016

Protein Corny

Ahoj :) Dnešní článek bude takovou menší recenzí, spíše vás chci zase informovat o jisté novince, kterou jsem vyzkoušela. Vsadím se, že většina lidí má opravdu ráda Corny tyčinky. Hlavně jejich různé variace - oříšková, kokosová, brownie, ovocné příchutě.. Na trhu jich je opravdu mnoho a každý si můžu najít právě tu svou oblíbenou. A teď přichází na řadu bomba, jelikož oblíbená značka přichází s proteinovou edicí tyčinek! Všechny tři jsem ochutnala, nafotila, tak si o nich pojďme něco říct :) 




Samozřejmě se nemůžou rovnat nějakým questkám, deluxkám a jiným tyčinkám, které jsou složením úplně jinde. Ale jako nouzová svačinka poslouží určitě skvěle. Chuťově jsou výborné a na 35g tyčinku obsahují 10g bílkovin. Dost pěkné, že? Díky tomu jsou poměrně syté, nemusíte se tedy obávat, že vás za chvíli opět popadne vlčí hlad :) 



Tyčinky jsou složeny ze dvou typicky corny cereálních vrstev a mezi nimi je proteinový krém, který je velmi jemný a lahodný. Kromě 30% bílkovin jsou obohaceny také o hořčík. K sehnání jsou v Bille, Globusu a také některých drogeriích, cena se pohybuje kolem 24-28 Kč. Můžete si vybrat ze tří příchutí.



BUTTEMILK LEMON (citron a podmáslí)
Pokud jste na kyselkavé příchutě, tohle by vám mohlo chutnat. Já teda miluji svěžest citrusů, ale toto mě neoslovilo, příliš mi tyčinka nechutnala. Lehce nakyslá po citronu. 

CARAMEL (karamel)
Mezi karamelem a čokoládou jsem váhala dlouho, ale čokoláda nakonec o chloupek zvítězila. Každopádně karamel je také výborný, opravdu skvělá chuť, žádná pachuť umělé sladkosti. Bylo to krásně vyvážené.

CHOCOLATE (čokoláda)
Chutnala mi nejvíce. Čokoládový krém uvnitř je opravdu jemňoučký, decentně sladký a užívala jsem si každé sousto této tyčinky. Myslela jsem přitom na čokoládovou zmrzlinu, velice mi ji ta chuť připomínala.


Myslím, že se výrobcům podařilo skloubil skvělou chuť a také větší obsah proteinů, což je pro aktivní lidi perfektní varianta svačiny. Už jste ochutnali některou tyčinku z této edice? :) Napište. 

4 komentáře:

  1. Zrovna minulý týden jsem ochutnala karamelovou a je moc dobrá. Čokoládu moc nemusím, ale na citronovou se také chystám.

    www.42stupnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem karamelovou verzi v posledním Brandnooz boxu. Byla míň sladká než jsem čekala, což mne příjemně překvapilo. A na to, že nemusím karamelové příchutě, mi nepřišla nejhorší. Pravidelně ji asi kupovat ale nebudu, tolik mne zas nezaujala. Jen možná ještě vyzkouším ty další dvě příchutě... (zvědavost je zvědavost)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají skvěle! škoda, že jsem je zatím nikde neviděla..:/
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)