11. června 2016

Vanilkový pečený tvaroh

Dobré a krásné ráno všem. Jsem tady opět trapně z receptem, možná se z blogu už stává takový receptář... Ale budu se snažit to zase změnit :D Každopádně za Vámi dnes jdu se svou snídaní, kterou jsem si připravila včera a dneska jí byla tak nadšená, že se prostě musím podělit o postup. Jde o recept, který je nízkokalorický, má nízký obsah sacharidů, vysoký podíl proteinů a skvěle se tedy hodí i do redukce. Obdobný recept, akorát čokoládovou verzi, jsem již přidávala - zde. Jste zvědaví? Rozklikněte :)




Na 1 porci budete potřebovat:

220g nízkotučného tvarohu 
vajíčko
půl odměrky vanilkového proteinu
kostku hořké čokolády

To je vše. V míse pořádně rozmíchejte tvaroh s vejcem a čokoládou, stačí vidličkou. Nemusíte zbytečně špinit mixér :D Kostku čokolády nasekejte na drobno, přimíchejte k tvarohu a vše vlejte do zapékací mističky. Pečte přibližně půl hodiny při 170°C, ale kontrolujte, aby se vám tvaroh nepřipálil. Nechejte přes noc vychladnout v lednici a ráno podle preferencí dozdobte. Já použila čerstvé jahody, kešu máslo a chia semínka ♥ 

Dobrou chuť! ♥


6 komentářů:

  1. Takovéto jednoduché věci miluju :) Jenom tak pro zajímavost- proč jenom 220 g a ne celá vanička? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně celou vaničku, mně se více do té mé malé zapékací mističky nevleze :D

      Vymazat
  2. To musím rozhodně vyzkoušet. Tvaroh mám moc ráda a už dlouho jsem z něj nedělala nic nového. Akorát bych si měla taky pořídit nějakou měnší zapékací misku, vypadá to prakticky a učitě bych ji využila i u jiných receptů.

    Jinak, nechtěla bys výhledově přidat nějaký článek o tobě? Co a jak - aktuální forma, strava, škola...

    OdpovědětVymazat
  3. to vypadá moc dobře :) taky se věnuji zdravému stylu a cvičeni :) tak jestli chceš mužes mrknout i na můj blog http://fitfoodhealthy.blogspot.cz :) jinak to tu máš moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  4. Právě jsem narazila na tvůj blog a musím říct, že tu máš spoustu skvělých receptů :) Já bohužel doma nemám nějakou podobnou zapékací misku jako ty, nešlo by směs třeba nalít do většího hrnku a strčit do mikrovlnky?

    OdpovědětVymazat
  5. Super recept. :) Jako klidně bych na to dal třeba i nějaké sušené ovoce, protože to mi v poslední době na dezertech hodně chutná. Je to hodně sladké, ale přitom čerstvé. A hlavně to vydrží o dost déle. Takže můj tip na to je sušené ovoce na víc. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)