10. února 2015

Food inspiration XVII.

Ahoj zlatíčka! :) Máme momentálně prázdniny a já si je užívám v jistém Summer house spolu s kamarádkou a její hostující rodinou, protože ta moje odjela lyžovat do Alp. Týden si nehorázně užívám, rodina je skvělá a upřímně, lepší než ta moje :D. Už mám pro vás rozepsaný další deníček, kde se rozpovídám i o tom, co jsem tady již zkusila a že toho bylo dost a co jsem opět zažila. Taky můžete očekávat nějaký další random (zatím stále ne město, ale i to snad brzy bude, sorry Andee) a nějaký obecný článek o Dánsku, jak to tady chodí s jídlem, školou a vším tím, co jsem vám už slibovala :) Dnes tedy další zásoba inspirace s ČR, doufám, že budete spokojeni :)



Müsli jsem si hodně oblíbila, a hlavně to domácí, ještě zatepla. Děláno víceméně podle tohoto receptu, spolu s nízkotučným řeckým jogurtem Milko, půlkou banánu a půlkou kiwi. 


Ano ano, je to skoro v každém vydání Food inspiration a taky vás proto pořád odkazuju sem na recept, ale zkrátka nemůžu za to, že jsem si na tom vytvořila závislost a jedla bych tuto tvarohovou mňaminu od rána až do večera. Tady s nastrouhanými 2 kostičkami peprmintové ritter sport čokolády... Objevila jsem nové nebe! Samotná ta čokoláda mi zase tak nejede, ale takto na něčem nastrouhaná... To je jiná!



A jeden oběd, kdy jsem uvařila kuřecí kousky na paprice s těstovinami. Moc dobré. A originální, jak si můžete všimnout, protože jsem smíchala 3 druhy těstovin dohromady. Což nebylo mou chybou. Zkrátka bylo v každém pytlíčku něco! :D



Jedna skromnější večeře v podobě jednoho zapečeného toustu s množstvím šunky a uzeného sýra. A k tomu mistička cherry rajčátek. Čím to je, že bych mohla sníst celé balení na posezení? :D


Teplé toustíky! Dva s arašídovým a jeden s kešu máslem. A pak už klasicky banán, skořice. Klasika, kterou točím stále dokola. 



Ať nevypadám, že se cpu jen zdravým jídlem. Někdy zkrátka dostanu chuť na pořádný smažený vepřový řízek s chlebem a kyselýma okurkama, jako nějaký buran. A u třech okurčiček nezůstalo, jsem okurkový závislák a padla půlka sklenice ooops.


Kaiserka k večeři plněná lučinou, šunkou a sýrem. K tomu miska zeleniny plná ledového salátu, okurky a cherry rajčátek. 


Po dlouhé době zase waffličky, tyto byly kokosovo-kakaové a byly jedním slovem perfektní. Nápad na ně pocházel z mé vlastní hlavy a povedly se nad všechna očekávání:) Společně s banánem, arašídovým máslíčkem a další dávkou kokosu. Recept jsem již sepsala, můžete klidně wafflovat až k smrti! :)



Opečené celozrnné tousty s lučinou, šunkou a uzeným eidamem. K tomu hodně žluté papriky a salátové okurky. Dobrá večeře.



Na závěr nejfotogeničtější kašička, tentokrát kakaovo-rýžová. Společně s banánem, kiwi, kokosem a arašídovo-karobovým máslem udělala sobotní ráno ještě krásnější, než bylo ♥

8 komentářů:

  1. Já úplně zbožňuji články o Dánsku! Především o tom, jak to tam chodí a podobně, takže budu úplně nejšťastnější, když se o tom rozepíšeš! :) O peprmintové ritter jsem ještě neslyšela, ale na můj vkus nezní moc lákavě, prostě si nedokážu představit tu chuť. :D Tousty miluju a cherry rajčátka jím výhradně na posezení, i půl kilové balení jen tak na chuť po večeři. :D Jsem taky buran, slintám nad tím řízkem!

    OdpovědětVymazat
  2. Tvarohová dobrota vypadá výborně a já, jakožto skalní příznivce tvarohu, věřím, že chutná naprosto božsky. Ještě štěstí, že žádný tvaroh teď doma nemáme, jinak bych se asi neovládla :D
    A tousty s arašídovým máslem, vafle a kaše... no mňam, hned bych si to všechno dala. Tak aspoň děkuju za možnost "jíst očima" :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vše vypadá skvěle. Toasty miluju! :D a když všude vidím ty wafle tak vždycky lituji že nemáme doma waflovač :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Ty máš teda ještě zásoby fotek! :D Ta tvarohová svačinka vypadá úžasně :3

    OdpovědětVymazat
  5. Mňamky :* obdivuji tvojí zásobu fotek :)) a konečně někdo kdo přidá i fotku řízku s chlebem ;) a s okurkami by to u mě dopadlo ještě hůř :D

    OdpovědětVymazat
  6. Peprmintová čokoláda zní zajímavě :) Mňam ty tvoje jídla! :3 Těším na článek o Dánsku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hrozně se těším na všechny zprávy a postřehy z Dánska, takové články mám nejradši :) Jídlo vypadá bezvadně, hlavně ten dezert s nastrouhanou čokoládou, mnam :D

    OdpovědětVymazat
  8. Boží inspirace!
    Domácí musli ještě za tepla je nejlepší, a já mám nejradši, když do něj přimíchám čokoládku a ona se v těch horkých vločkách rozpouští...mňam! :)
    Peprmintová čokoládka? Tak tu bych chtěla zkusit, mám ráda takové netradiční příchutě.
    Chlebík s arašídovým máslem a banánem jsem taky dneska měla. To je nej :D
    Vepřový řízek s chlebem je prostě řízek. A bez řízků by to nebyl žádnej život :D Taky jsem okurkový závislák a vždycky, když si je k něčemu dávám, tak se musím hodně ovládat, abych je nesnědla všechny :D
    Na ty tvé wafličy se už chystám. Začínají mi prázdniny, takže je určitš vyzkouším na nějakou snídani. Akorát to tedy bohužel nebudou wafle, ale lívance nebo palačinky, protože waflovač nemám (fňuk). Každopádně se už na ně moc těším :)
    Závěrečná kašička vypadá vážně úžasně. Kombinace kiwi a banánu mi v poslední době hodně zachutnala, hlavně na kaši ji mám ráda :)

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)