15. února 2015

Týden plný poprvé

Už jsem měla napsaný deníček o Dánsku, ale jakmile jsem si jej po sobě přečetla, zmáčkla jsem delete a všechno šlo do háje, protože tohle byste určitě číst nechtěli. Tento týden má celé Dánsko prázdniny. Jak jsem už někde psala, moje hostující rodina odjela na ten týden na dovolenou do Alp, kde si spokojeně lyžují a já byla odložena u rodiny jedné kamarádky. A nemůžu si stěžovat, je to tu báječné. Pořád jsme někam jezdili, viděla jsem tolik nových věcí a taky hodně věcí ochutnala. A právě o tom bude dnešní článek.



Hned na úvod se přiznávám, že tento týden byl naprosto cheat, toho zdravého jídla mnoho nebylo. Ale užila jsem si to, cítím, že jsem to potřebovala. A od zítřka už opět v rámci možností zdravě :) A ta velká milka, kterou mi rodina dovezla z Německa, zůstane minimálně měsíc nedotčená, přísahám! 



Co bude pro některé z vás možná šokem, já za svých téměř 17 let jedla poprvé něco od McDonalds. V životě jsem tam nebyla, nic odtud nejedla, protože je to tak nezdravé. A upřímně? Ať žije zdravý životní styl, ale nebylo to špatné! :D Hlavně ta zmrzlina? Nebe na jazyku :D



Poprvé v životě jsem byla u moře. Nekecám, dosud jsem ho viděla jen na fotkách a teď jsem dokonce 4 dny bydlela 50m od něj! Každému může být jasné, že jsem u něj strávila většinu volného času, byl to dokonalý pocit. Tu svobodu, klid a nádhernou atmosféru nelze popsat. 



Poprvé jsem se zúčastnila boomu zvaného brunch. Kdyby někdo byl neznalý jako já lol, je to něco mezi snídaní a obědem, takový mix. My si ho s rodinou dali v německé restauraci F.R.I.E.N.D.S. Jo, přesně, jako ten seriál, který nesleduji. 



U moře jsem letos také poprvé vyběhla. Mám ráda běh, docela mě mrzí, že jsem na něj dlouho zapomínala, protože je to takový úžasný relax, ke kterému se od zítřka pravidelně vracím. Je potřeba využít dánských rovin před návratem do jesenických kopců. A běh po pláži v sedm ráno? Není nic lepšího!



První zkouška sushi. Těšila jsem se na ten okamžik jako dítě na Vánoce, protože to vždy tak krásně vypadá a každý si to chválí. A já se chtěla stát jednou z těch milovnic japonského jídla. Namísto toho jsem pocítila  takové zklamání, do té doby pro mě neznámé. Po prvních kouscích jsem se nemohla rozhodnout, jestli mi chutná nebo ne. O čtyři hodiny později, kdy jsem ještě stále cítila tu chuť, jsem se rozhodla, že sushi už další šanci nedostane. 



A závěrem musím říct... Stal se ze mě nevýslovný závislák na oreo sušenkách. Ochutnala jsem tu již všechny druhy, co jsem mohla. A vedou u mě určitě ty s dvojitou náplní. Ale všechny byly mňam :)



6 komentářů:

  1. Míšoo :( dneska ještě můžeš mi dělat chutě, jak jsme se dohodly :D.. ale ty fotky moře :3 nádhera..uplně jsem se vžila do toho pocitu ranního běhu na pobřeží a jen to šumění :3 uplně aach

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi můj člověk :* tuším, že do svých asi 16 jsem také nic z MC neměla :D ale MC flurry je skvělej :* A s mořem to je též téměř stejné- poprvé v 15, když jste tam jeli se základkou :) Krásně si tam užíváš :)

    OdpovědětVymazat
  3. No ty se teda máš!! :) a za tu výdrž u čokolády tě obdivuji:D Já bych ji snědla hned! Oreo milka je má slabost :3 a s tím Mcdonaldem si mě úplně překvapila!! O.o :D a přesně.. jak jím ráda zdravě atd.. tu zmrzlinu si odpustit nemůžu! :D a jednou za čas nám nic neudělá :) a ta chut.. to za to stojí!:D

    OdpovědětVymazat
  4. a já se na článek o Dánsku těším! proč to mažeš, trubko?:D
    běh u moře musí být naprosto nejlepší! a oreo sušenky vypadají skvěle, ani jsem nevěděla, že jich je víc druhů :D

    OdpovědětVymazat
  5. No paráda! To sis to užila koukám. A toho jídla! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně jsi mi připomněla moje vzpomínky na Dánsko! Naprosto tu zemi miluju! Žila jsem půl roku na jihu Švédka v rámci Erasmu a Dánsko pro nás bylo takovým symbolem svobody za mostem :) Je super, že sis to užila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)