12. května 2015

Food inspiration XXII.

Zdravím vás během svého ne-zrovna-pravidelného přidávání článků, buďto nestíhám, nebo nemám náladu. Anebo si pro změnu myslím, že mám rozepsaných milion článků a ejhle, ani jeden dopsaný do konce! Budu si muset hezky máknout :) Ale já to všechno zvládnu, skloubím dohromady školu, cvičení, kytaru, práci i blog! Vzhůru do boje! :) A teď zase pár fotek do oblíbené rubriky :)



Na úvod nějakou hezkou kašičku, kterou taktéž z fleku jmenuji za jednu z nejchutnějších poslední doby. To asi těma jahodama, letošní první :) trapně koupené v obchodě. Byly celkem sladké a do mé ranní víkendové snídaně se více než hodily! Spolu s kakaovou ovesnou kaší a arašídovým máslíčkem, které nikdy nesmí chybět! :)


 Ačkoliv nemám ráda špagety, po ostatních těstovinách bych se mohla utlouct penne, kde vás mám?. Tady vřetena s kuřecím plátkem a tou nejlepší maminčinou sýrovo-brokolicovou omáčkou ♥


Když mám chuť na makovník, upeču si vlastní domácí nebo kupuju ten z Lidlu, který obsahuje 50% náplně!!! Ráj na zemi existuje :D A k tomu jsem si nalila vanilkové sojové mléko od firmy ALPRO, které jsem zahlédla v DM drogerii ve slevě, tudíž muselo hned letět do košíku! :D


Moje oblíbené směsi k večeři. Vždy bulgur, rýže nebo kuskus, nějaká zelenina k tomu a masová směs. Kuřecí maso si vždy pokrájím na kostičky, osmahnu, přidám vybrané koření, nějakou zeleninu, sojovou omáčku a v tomto případě i kešu oříšky. Lahoda :)


Největší mňamka! Měla jsem už dlouhou chuť na grilovaný hermelín. Vždycky s rodinou děláme ty v tom koření, které mi ale moc nechutná, tak jsem zkusila změnu. Hermelín figura jsem obalila ve směsi semínek a ovesných vloček a dala grilovat. K tomu trošička brambor a zelenina ♥


Sezona borůvek tady sice ještě stále není, nicméně zásoby v mrazáku ano. Bohužel téměř prázdné, už aby tady byl červenec! Maminčiny kynuté borůvkové buchty, u tohoto jídla není možný vymlouvat se na zdravý styl, tohle si zkrátka neodepřu! :)


Jednoduchý výživný salát, jeho recept jsem sepsala a v případě zájmu ráda zveřejním :) Obsahuje samé dobré věci :)


Pro mnohé není překvapením, že jsem nedávno oslavila narozeniny. Stárnu v 17!! :D Kakaová ovesná s banánem, arašídovým máslem a nakonec kostička čokolády, kterou vidíte za miskou. A než se zeptáte, kde jsem takovou ťuťuňuňu čokoládičku sehnala, tak v Německu, v jednom zapadlém obchodě. No nemohla jsem ji tam nechat a spoustu dalších ňuňatých :D


Můj oblíbený salát v restauraci, která nám sídlí přímo vedle gymplu jaká to výhoda. Díkybohu cena není příšerná, ale velice sympatická, a tak zkrátka někdy místo krabiček nebo obložené housky jdu na oběd s kamarádkou. Právě na tento zeleninovo-kuřecí salát s pizza pečivem!


A naposledy jsem si nechala ten nejlepší tvarohový "cheesecake" na světě, s těmi nejlepšími sušenkami na světě, a těmi jsou jednoznačně OREO!!! Že jsem závislák a milovník, to je široko daleko známá věc. A momentálně jsem se stala závislou i na tomto caku, který jsem si upekla k narozeninám podle receptu Markétky. K tomu sklenka bílého vína a i do zpěvu mi bylo :)

7 komentářů:

  1. Jé, tak to přeji krásné narozeniny :)
    Inspirace moc pěkná :) A jak můžeš nemít ráda špagety? :D Chuťově to je snad stejné a tvar...no, člověk je od toho celý, ale má to své kouzlo :D Jinak se mi moc líbí ta maminčina omáčka, jakpak ji dělá? :)
    A taky samosebou OREO cheesecake, protože Oreo jsou co? Nejlepší!!! :3 !
    Jahody všichni přidávají, už bych si je měla taky koupit! A borůvkové knedlíky, zdravé nezdravé, výborné, takže šup s nimi do bříška! :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo Míšo, co mi to děláš...jsem to teď otevřela a uplně slintám..jedno z nejpovedenějších FOOD INSPIRATION ♥ na ty borůvkový knedlíky se už těším, ale to ty víš :D si užijem borůůůvek :) a oreo mňamka! to si musíme v létě udělat ten cheesecake ...a ty pečené brambory taky jedou! jak v Hustopečích :D hihi

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, ty fotky, to je snad nějtěžší to přidávat, napsat článek je daleko snadnější, i časově :) Jinak ty jídla jsou velmi chutná a inspirativní ♥ :) udělala jsi mi chutě. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vše vypadá krásně ! Úplně se mi sbíhají sliny :D A s tím Hermelínem jsi měla super nápad, já to už dlouho chci vyzkoušet v semínkové krustě, a na grilu by to bylo určitě výborné :) A taky mám rozepsaných milion článků, ale stále tomu něco chybí :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty těstoviny vypadá skvěle. Ale to i vše ostatní :) Také jsem si nedávno dělala hermelín, ale obalovala jsem ho v jogurtu a kukuřičných lupínkách a pekla v troubě. I ta tvá verze vypadá senzačně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, cheesecake a všechno vypadá kouzelně!! Všechno nejlepší dodatečně:)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Lose weight juicing? Yes! You most certainly can and will lose weight by juicing. The weight you lose will depend on how long you juice and what you juice. Check out the juicing for health!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)