28. srpna 2015

Pětidenní shrnutí

Dneska bych si měla poslední den užívat svůj životně první pobyt v Praze, tenhle článek je přednastavený. Ze začátku se vám omlouvám, že jsou tu hned 2 díly Food Inspiration během pár dní, chtěla jsem, ať je to tak aktuální, jak to jen jde. Věřím, že mi to odpustíte :) Když jsem asi před měsícem zmínila svých motivačních #50happydays, psali jste si o článek z mého režimu. Dlouho jsem přemýšlela, jakou formou to pojmout, nakonec jsem se rozhodla vám místo nějakých keců ukázat své jídlo v průběhu pěti dní. Původně jsem zamýšlela celý týden, ale nestihla bych to do mého odjezdu do Prahy a co si budeme povídat, tam zase režim bude jinačí :D I tak si ale myslím, že pět dní na ukázku stačí. Prosím, neberte to jako návod nebo doporučený jídelníček, ale jako další jídelní inspiraci. Jím podle toho, co mi vyhovuje a chutná :)




Na úvod přece jen nějaké ty kecy. Snažím se jíst 4-5x denně, jak to vyjde. Hlavně se řídím 4 pravidly, které víceméně odpovídají intuitive eating. Nejím 100% zdravě - nebavilo by mě to. Mám ráda pestrost a taky si ráda dám třeba čokoládu, ale do toho se dost hýbu ;) Tenhle režim mi naprosto vyhovuje, protože i přes občasné nezdravé prohřešky radosti hubnu. Sice pomalu, ale vždycky jsem říkala, že je lepší zhubnout pomalu a trvale, než rychle a hned to nabrat zpátky :)

STŘEDA

Cvičení: 35 minut orbitrek nalačno, HIIT Fitness Blender



Snídaně (8:50) celozrnné toasty s hermelínem, jablkem, medem a lískovými oříšky, káva



Svačina (11:30) smoothie ze sojového mléka, řeckého jogurtu, kakaa a mražených borůvek



Oběd (14:45) rýžový nákyp s broskvemi



Svačina (16:30) Quest bar Double chocolate chunk, kešu



Večeře (18:45) krůtí burger se zeleninou


ČTVRTEK
Cvičení: 35 minut orbitrek nalačno, Cardio & Abs workout Fitness Blender



Snídaně (9:00) ovesná kaše s kakaem a chia, hroznové víno, arašídové máslo, hořká čokoláda, káva s mlékem



Svačina (12:15) 2 misky melounu s hroznovým vínem



Oběd (15:30) zapečené brambory se šunkou a sýrem, ledový salát



Večeře (18:30) těstovinovo-zeleninový salát


PÁTEK
Cvičení: 100 minut kolečkové brusle



Snídaně (9:15) banánové lívanečky, čokoládový alpro dezert, melounová limonáda, káva s mlékem


Oběd (13:15) neplněné tvarohové knedlíky s mákem, švestky


Svačina (16:30) jablko, mandle


Relax (16:45) matcha tea


Večeře (18:30) hnědá rýže s tuňákem a zeleninou


SOBOTA


Snídaně (8:00) pekanový pletenec, tvaroh s medem, káva s mlékem


Oběd (13:30) bulgur s krůtími kousky a zeleninou

Relax (16:30) kostička oreo milky (nefoceno :D)


Večeře (19:00) celozrnné tousty s hermelínem, zelenina


NEDĚLE
Cvičení: 45 minut kolečkové brusle, 15 minut posilování na břicho


Snídaně (8:00) čokoládovo-kokosový mugcake, mixit s mlékem, káva s mlékem


Svačina (12:45) jablko s arašídovým máslem, med, mandle


Oběd (15:45) rýže s krůtím masem a zeleninou


Svačina (17:45) tyčinka (nedojedená) 


Večeře (18:45) celozrnný rohlík s pomazánkovým máslem, šunkou, sýrem, domácí rajčata

3 komentáře:

  1. Mě se tvoje jídelníčky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno vypadá parádně :) ,jen obědváni v 15:45 by mě zabilo :D !

    OdpovědětVymazat
  3. Stravujes se skvele :) umerene k tvému pohybu, což je super! A když jde váha dolů, je to ještě lepší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)