9. září 2015

Food inspiration XXX.

Dneska máme rovnou třicátý díl, tak snad vám alespoň trochu zlepší upršený den! Tentokrát tady máme téměř čistě slané variace, což se u mě tak často nestává, ale zkrátka jsem neměla moc náladu fotit snídaně :D Doufám, že vás škola zmáhá alespoň o trochu méně než mě, nicméně i přes to se budu snažit být minimálně dvakrát do týdne aktivní :D Co vám ale budu povídat, škola je ve třeťáku už celkem záhul a docela solidně mi už po týdnu a půl leze krkem. Nemůžu se dočkat prázdnin, které jsou daleko... A teď už slibované jídlo! :)



To je tak, když si naplánujete na další snídani palačinky, ale ta chuť vás láká už večer :D A tak jsem si na večeři udělala pohankové na slano. Pomazala jsem je gervais, přidala šunku a sýr. :) Zelený čaj s citronem a ledem v tom horku parádně osvěžil.


Jestli někdo umí sakra dobrou svíčkovou, je to moje mamča :D S karlovarským knedlíkem, brusinkami a zakysanou smetanou.


Nikdy bych neřekla, že tohle bude dobrá kombinace, ale byla skvělá :) Hnědá rýže s tuňákem, hráškem a trochou hořčice.


Česnečka je jedna z mých oblíbených polívek - v restauraci si vždy vybírám mezi vývarem a česnekovou. A tahle s krutonky a sýrem je absolutně boží ♥


Nejlepší oběd v letním horku! Grilovaný sýr obalovaný ve směsi semínek a ovesných vloček, k tomu zelenina, které bylo ve výsledku ještě víc a jako pomyslná tečka posloužila brusinková omáčka. Dodala tomu úplně jiný rozměr :D


Snídaně ve dny, kdy nestíháte vařit kaši nebo si udělat müsli, může vypadat i takhle. Vzala jsem prostě kaiserku, k tomu oblíbenou jogobellu s příchutí pečených jablek, ulomila si kokosovou čokoládku a uvařila kafe. Rychle vyfotila, kafe vypila, zbytek vzala do ruky a snídala v autě :D


Mixit ke snídani, spolu se sojovo-rýžovým mlékem, které jsem ulovila na akci v Kauflandu :D 


 Mám dietu a cpu se pizzou, nemám já se dobře? :D Dala jsem si ji naprosto bez výčitek, je totiž tuňáková! Nahoru kvalitní šunka, sýr, kukuřice a tymián. 


Pečené kuře s dušenou rýží, řekla bych, že to je už taková rodinná klasika :) K tomu kompotované ovoce. 


Na pár dní se ochladilo, já dokonce měla trošku rýmu.. A na tu nejlépe pomáhá maminčin hovězí vývar! :) Až na ty nudle, to byla trochu rána vedle :D

7 komentářů:

  1. Mňam :). Štěstí, že už jsem po snídani. Pestrý jídelníček, jak se patří. A ano škola mě také zmáhá, ale mám více času než ve třeťáku, to jsem ve škole byla 3× týdně od 7 do půl čtvrté, to teď mám mnohem lepší rozvrh :). A Mixit je boží, jak jsem viděla Tvoji fotku tubusu na instagramu, tak jsem se rozhoupala si mix taky objednat a nelituju, dokonce mi ho ujídá máma :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky můžu s zeptat na recept na tuňákovou pizzu? Vypadá skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam !
    Pohankový palačinky miluju ,nedávno jsme s mamkou přišli na kombinaci špenát+lučina+krůtí,zabalit,naskládat do pekáčku, zasypat hroudou sýra a dát zapéct,to je fakt pecka :D!
    Miluju grilovaný hermelím,a takto vypadá opravdu skvěle,musím ho co nejdříve prubnout :D !

    http://runeatandtravel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zapečené musím zkusit! Už mě to dlouho láká, navíc tahle kombinace zní božsky :)

      Vymazat
  4. Taky s tou školou nějak nestíhám fotit snídaně a pravda je, že většinou ani není o co stát! :D Jinak moc pěkné fotky, na palačinky mám už taky delší dobu chuť, no budu si je muset udělat :3 A tuňáková pizza vypadá dost dobře, těším se na recept!

    OdpovědětVymazat
  5. Samé dobroty! Ta mistička s česnečkou je boží :) A ten hermelín- to mi nedělej, teď na něj mám chuť.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)