20. září 2015

Snídaně jako pro královnu

Snídat jako královna, to je to, co se mi o prázdninách dařilo celkem často. Opravdu ve velkém stylu a ve velkých porcích :D Ale co, když je dostatek času si se snídaní vyhrát, proč toho nevyužít? A toho sluníčka venku! Co si budeme povídat, snídaně jsou nejen hodně fotogenické, ale jsou hlavně nejlepší částí dne. Bez vyhlídky skvělé snídaně by mě z postele nikdo nedostal :D Nejraději bych snídala celý den ♥



Na úvod jedna ze začátku srpna. Tvarohový šáteček, vanilková káva a pudinkovo-tvarohový dezertík naopak. Pudink je vanilkový, tvaroh s kakaem - kombinace to špatná nebyla, ale zůstanu věrná původní variaci, která mi chutnala o něco více :) Na vrch meruňky a jedna oreo sušenka ♥


Ráda začínám den se smoothie :) Tohle je z banánu, mraženého rybízu a lžičky datlového sirupu :) K tomu čokoládový koláček z mikrovlnky s broskvovou marmeládkou a arašídovým máslem, káva a čokoládová pralinka. 


Další na podnose. Ovesná s nektarinkou, borůvkami a arašídovým máslíčkem. K tomu oblíbený nepečený piškotový dortík, kávička a nejlepší čokoláda s kokosem ♥


Přestože borůvek letos bylo oproti jiným létům pomálu, užila jsem si je i tak. Troška je i v mrazáku schovaná na zimu už se těším na kašičky :D. Ale tady hrály hlavní roli jinde než v kaši. Palačinky s borůvkovou chia marmeládou a kopečkem tvarohu s borůvkami. K tomu karamelová káva s mlékem a čerstvá šťáva z manga. 


Tady konkrétně mám to, co nahoře, ale v původní variantě. Pudinkový pohárek s borůvkami, k tomu dva kousky celozrnné banánové bábovky, meruňka a karamelová káva s mlékem ♥


Tahle je má oblíbená, snídaly jsme ji totiž s Terezkou ♥ Ovesná s ovocem a čokoládou a k tomu piškotovo-ovocný dortík :)


Co by to bylo za prázdniny, kdybych pravidelně newafflovala! Volba padla na kakaovo-kokosové :) Spojila jsem je citronovým tvarohem a navrch přidala nektarinku a čokoládku Velikonoce v létě, to chceš!. Klasicky pak káva a voda s citronem.


Když jsem tak přemýšlela nad touto snídaní, kalorická hodnota mě docela dostala :D Ale ten den bylo hodně pohybu a ostatní porce už byly menší, takže jsem z toho výčitky neměla. Kousek makovníku, v misce tvaroh s lžící medu, káva s mlékem a naředěná mrkvová šťáva. Čokoládovou tyčinku jsem nakonec nesnědla :D


Dokonalost sama. Kakaová ovesná s bílkem, k tomu broskev, máslíčko a nugátová čokoláda. Potom oreo questka, mrkvový džus a vanilková káva :)


Vypadá to oproti jiným fotkám tady málo, ale součástí snídaně byl ještě džus a trošku ovoce - to už se mi na fotku cpát nechtělo kecám, nevešlo se to tam!. Bílá activia s mým prvním mixitem a k tomu dva opečené toustíky s chia marmeládami. V tomto případě šlo o meruňkovou a rybízovou. A klasika v podobě čokolády a kávičky :)


Když se nemůžete rozhodnout, dejte si od každého něco :D Opět tady figuruje müsli od mixitu s kelímkem bílého jogurtu a po druhé tady máme i mugcake! Opět plněný marmeládou, tentokrát ale meruňkovou. K tomu miska vychlazeného melounu s hrozny a 2 kostičky čokolády.


Opečené celozrnné toasty jsou zkrátka boží - jeden s chia marmeládou, druhý s arašídovým máslem, banánem a skořicí. K tomu trochu ovesné s bílkem, kakaem, ovocem a máslíčkem. Čokoláda, káva, voda... Klasika :)


Mamčina nejlepší meruňková bublanina! K tomu mixit a řecký milko jogurt. 

9 komentářů:

  1. Mňam ! Super inšpirácia. Ja na raňajky musím mať vždy veľa jedla. Vždy som strašne hladná :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) Jak říáš ,snídaně jsou prostě nejlepší a nejfotogentičtější.. Ačkoliv, jak už bývá po ránu tma, tak se mi do toho focení moc nechce.. Ale léto, to bych brala hned!

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tak tvé snídaně jsou úplně na jiné úrovni. Já vždycky jenom něco popadla a snědla... Na ty tvoje se mi úplně sbíhají sliny, kdyby mi je tak někdo připravoval... :D

    roxyshealthyland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. bože nemáš toho moc vzpamatuj se

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu jak pro královnu... :-). Já jsem sedmispáč, takže ráno většinou rychle a dost stereotypně zalévám musli vařící vodou a pak přidávám jogurt. Ale zas mám ve zvyku tak 2 až 3 hodiny po snidani svačit a to dojde i na ovoce, koláč atd. Kdybych to dala dohromady, tak by mi z toho taky vyšla docela bohatá snídaně ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, mňam...do něčeho bych si hned kousla :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  7. když si vzpomenu na ty naše snídaně u vás (a celkově to jídlo:D) ..speciálně na tu, co je ve článku ♥ :3

    OdpovědětVymazat
  8. Nechápu jak jsem mohla dríve nesnídat :D ! Vše vypadá skvěle ,ale snídaně 5., 7. a 9. jsou nej :D !

    runeatandtravel.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju snídaně! U mě teď vede rýžová kaše :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)