24. prosince 2015

Tag 4. aneb o Vánocích

Tematické, ne? :D Každopádně jsem neměla nějaký originální nápad na článek, házet stále dokolečka recepty nebo food inspiration taky není to pravé ořechové, a když jsem viděla u Roxy tento tag, rozhodla jsem se ho využít i pro svůj blog. Aspoň se o mně dozvíte zase něco nového, a pokud mi zanecháte nějaký komentář, za čež bych byla opravdu ráda, dozvím se i něco já o vás! Takže komentujte, komentujte, mám od vás ráda všechny zpětné vazby :) 
Šťastné a veselé Vánoce! :)



1. Co pro tebe znamenají Vánoce?
Prázdniny, pár dní klidu a míru, strávený čas s rodinou, vůně cukroví, pohádky a zkrátka pohoda. :)

2. Jaké tři věci se ti s pojmem Vánoce vybaví?
Sníh, cukroví a stromeček :)

3. Kdy tě poprvé přepadne vánoční atmosféra?
Většinou na začátku prosince, letos až o třetím adventu.

4. Vyrábíš adventní věnec, nebo máš koupený?
Dříve jsme kupovali, posledních pár let věnce vyrábíme doma. Většinou jen nějak oživíme jeden z těch starších a nikdy to není nuda :)


5. Máš svůj adventní kalendář?
Letos už ne. Na čokoládu sice nejsme staří nikdy, ale nějak to vyloupávání okének nepostrádám. Stejně jsem na to většinou zapomínala :D

6. Chodíš ráda na vánoční trhy?
Vždycky se ráda podívám, co se kde prodává a obchůzku zakončím dobrým punčem nebo svařákem ♥

7. Jaké pečeš cukroví a které je tvé oblíbené?
Doma pečeme klasicky rohlíčky, linecké a perníčky, pak ještě několik dalších druhů. Mám ráda všechno, ale nejvíce kokosové linecké a rumové kuličky s višněmi ♥

8. Kdy nakupuješ dárky?
Ehm... od prázdnin? :D Většinou do začátku prosince mám všechny, letos je opožděné tak nějak všechno a tak jsem poslední dárečky dokoupila poslední adventní neděli.


9. Bez kterého filmu si nedokážeš představit Vánoce?
Jednoznačně Pelíšky. Ta komedie je nesmrtelná :D

10. Dodržuješ nějaké vánoční tradice?
Myslím, že ne. Lodičky se u nás nepouštějí, jablka nerozkrajují a papučou se neháže...

11. Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?
Skořice, perník, vanilka a kokos ♥

12. Zůstáváš na Štědrý den v normálním oblečení, nebo se hezky upravíš?
Přes den se válím v pyžamu u pohádek, na večer se slavnostně obléknu, namaluju a udělám ze sebe hezkou holku :D


13. Raději dárky rozdáváš, nebo dostáváš?
Dříve jsem raději dostávala, posledních pár let raději dávám. A taky ráda dávám ručně dělané dárky, odráží se na nich ta láska, se kterou byly dělané :)

14. Kdybys měla napsat Ježíškovi dopis, co bys do něj napsala?
Chtěla bych, abychom byli všichni zdraví a šťastní...

15. Až budou Vánoce v tvé režii, změníš něco?
Možná složení štědrovečerní večeře, stejně jako letos :D 

16. Co ti chybí ve srovnání s Vánoci, které jsi zažívala jako malé dítě?
Sníh! Chybí mi koulovačky, stavění sněhuláka a dokonce i ty držky na ledu.. :(


17. Kupuješ dárky i svým domácím mazlíčkům?
Ne :D Stejně z toho nemají rozum. 

18. Jaký byl nejlepší a nejhorší dárek, jaký jsi kdy dostala?
Nejlepší se nedá vybrat, protože mám radost snad ze všeho... Snad až na ten nejhorší svetr, co jsem jednou dostala a od té doby mi leží na půdě!

19. Podělíš se o nějaký nezapomenutelný vánoční moment?
Každý moment strávený o Vánocích s rodinou u stromečku je nezapomenutelný ♥

20. Jak trávíš první a druhý Boží hod?
Pohodově u pohádek, na mši, na procházkách a s dobrým jídlem :D


A koleda pro tu správnou vánoční náladu! :)


2 komentáře:

  1. Jé, to jsem ráda, že jsi se do tagu pustila. Já si čtení takových článků hrozně užívám, tudíž jsi mi ještě zlepšila už tak perfektní Štědrý den.
    Mimochodem máte úplně skvělou vánočku!

    OdpovědětVymazat
  2. hezky sepsáno :) Máte krásné cukroví :) a přeji hezké prožití vánočních svátků :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)