3. května 2016

Bioláda aneb marmelády bez cukru KOLDOKOL

Když jsem jedno odpoledne brouzdala internetem a opět koukala po jídle, po tom, kde mají jaké novinky a dokonce si pustila i pár jídelních vlogů, jsem čistou náhodou narazila na Bioládu. Věc do té doby pro mě neznámá, v životě jsem o tomto produktu neslyšela, každopádně mě výrobky zaujaly na první pohled. Napadlo mě, že by bylo fajn vám tyto produkty představit, a tak jsem vyhledala domácí obchůdek a oslovila majitele, zda by neměli o recenzi zájem. Když souhlasili, byla jsem nadšená a těšila se, co pro vás nového ochutnám a sepíšu. Čtěte dále :)



Nejprve bych vám ráda řekla, o co vlastně jde. KOLDOKOL je rodinná firma zabývající se výrobou domácích marmelád a podobných dobrot bez cukru a dalších přidaných látek. Zajímají se o zdravou výživu, a taky chtěli něco zdravého pro své děti. Jejich biolády jsou doslazované jablečným koncentrátem a zahušťovány výtažky z mořských řas. Mimo džemů najdete v jejich nabídce také speciální delikatesy, povidla, bio ovocné sirupy a pyré, dětské pochoutky, čaje a dokonce i keramické šperky. Myslím si, že určitě stojí za to podívat se a případně si něco vybrat a ochutnat :)


S majiteli jsme byli domluvení, že mi pošlou pár výrobků z jejich nabídky a já na ně sepíšu své názory a tak. Netušila jsem, co přijde, ale z jejich výběru jsem byla nadšená - dvě biolády v atypických příchutích arónie a muchovníku, jednu marmeládku delikates a nakonec dětskou přesnídávku v šípkovo-rakytníkové variantě. Na výrobcích se mi strašně líbí designové provedení - roztomilé skleničky s krásným potiskem nebo přebalem zaujmou na první pohled tak, že bych po nich v obchodě sáhla už jen kvůli vzhledu :) A teď už k jednotlivým chutím :)


BIOLÁDA ARÓNIE
Arónie neboli plody černého jeřábu mají vcelku zvláštní chuť a marmeláda je proto docela nakyslá. Není teda z těch věcí, které bych ujídala po lžičkách, ale třeba na toastu s arašídovým máslem nebo sladkým tvarohem její chuť krásně vynikne! 

BIOLÁDA MUCHOVNÍK
Tahle sklenička zmizela snad během 4 dní, jak byla výborná. Nevím, k čemu bych tu chuť přirovnala, zkrátka je tak akorát sladká, jak se na marmeládu (i na tu bez cukru!) patří! Skvěle chutnala v jogurtu, na žitném chlebíku s máslem a s mlékem návrat do dětství jako vyšitej a určitě si ji brzy pořídím znovu - opravdu povedená! :)


DELIKATES GOJI + MERUŇKY
Opět jedna netypická kominace. Zatímco biolády jsou konzistentně tužší, tato delikates pochoutka je více vodnatá, nebo jak to nazvat. K ovoci je pro sladší chuť namísto jablečného koncentrátu použit zdravý kokosový cukr. Z této kombinace jsem tak trošku naměkko, nejsem na takovou chuť zvyklá a zatím nedovedu posoudit, jestli bych po ní sáhla znovu.. :) 


DĚTSKÁ OVOCNÁ POCHOUTKA
Musím říct, že přestože jsem nedávno oslavila vstup do dospělosti a tento produkt je určen dětem, těšila jsem se na něj nejvíce :D Miluju přesnídávky a různá ovocná pyré a přesně toto mi bodlo. Šípky spolu s rakytníkem dohromady vytvářejí luxusní sladko-kyselou chuť, která, si myslím, zaujme snad každého dítě. Určitě doporučuji vyzkoušet :)

Na závěr ještě pár fotek. 





Znáte biolády od koldokol.cz? :) Dejte mi vědět, jestli znáte, nebo vás alespoň zaujaly! :) 

5 komentářů:

  1. Tak to vůbec neznám, ale vypadá to skvěle! Opravdu, všechny přchutě, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tu nakyslou bych si dala :D teď ujíždím na povidlech (jsou kyselá), takže by mi určitě jela i aróniová :)
    Jinak super příchutě jsi dostala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mě zaujalo, hned jsem se na eshop podívala a určitě si objednám.. aronii a boruvku :-) dik za tip. ještě jsem si vybavila, že kolegyne mela tuhle marmeladu jednou v lednici a trochu jsem ochutnala, byla vyborna.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem o bioládách jen četla, ale zatím jsem nevyzkušela. Láká mne ta přesnídávka - zajímavá příchuť. Ostatně ani muchovník jsem ještě neměla, takže ten bych taky docela vyzkoušela.
    Aroniový džem (nebo možná spíš povidla)jsem si dělala vlastní - loni na podzim experimentálně poprvé. Pokud se příští rok na urodí, tak to určitě zopáknu. Mají sice trochu nezvyklou chuť, ale do jogurtu jsou super

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem taky muchovník ještě neměla, ale vypadá zajímavě. Určitě jej vyzkouším. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)