19. srpna 2016

Food inspiration XLVII.

Ahooj, užíváte si konec prázdnin? :) Už to strašně rychle utíká, snažím se z posledních pár dní vytěžit naprosté maximum! Proto mě čeká ještě třídenní "dovolená" v Krkonoších a taky pár výletů tady po okolí, kde jsem ještě ostuda nebyla. Do práce už půjdu jen třikrát, jupijeej, takže to už mě moc zdržovat nebude - zase až víkendy do října budou celkem k ničemu.. :D Ale co, pak to zvesela utratím, žejo nebo taky ne. Dneska tedy ze soudku inspirace, zase se mi nakupilo dost fotek a doufám, že se vám budou líbit :) Příští týden, pravděpodobně už v pondělí, tady na vás budu čekat s recenzí na produkty firmy Semix, tak snad se máte na co těšit :) Já se těšila :P 


Moje oblíbená snídaně posledních dní na úvod - smoothiebowl! Rozmixovaný baby špenát s kouskem banánu a trochou vanilkového proteinu. Navrch strouhaný kokos, chia semínka a ovocná müsli srdíčka s papájou :)


K večeři dojídáme zbytky od oběda, no jaká klasika. Maso pečené společně se slaninou a cibulí, a protože nebyla chuť na brambory, dala jsem si večerní chlebík od Penamu, který má menší podíl sacharidů a to se vyplatí. Zeleninka je už běžnou součástí 90% mých jídel ♥ 


Tady jsem si naložila asi více, než jsem byla schopná sníst.. Vypadá to tak nevinně, ale byla jsem plná dalších 6 hodin minimálně. Ve skleničce proteinové mléko s chia semínkama, pak kávička a v mističce trocha melounu. No a hlavní částí ty nejlepší maminčiny kynuté koláčky s tvarohem a povidly nebo meruňkovým džemem. Drobenka tu dokonalost završuje. Nic zdravého, ale miluju je... Navíc je děláme tak 2-3x ročně, a to se vždy tři koláčky ztratí jako nic, když to v jídelníčku nepřevažuje :3 :) 


Šťouchané brambory s cibulkou, panenka ve slanině a karamelizovaná šalotka, prostě výborné.


Vajíčka míchaná se šunkou, k tomu brokolice na páře a cherry rajčátka. A ten muffin, to je tuňákový koláček, který jsem našla v mrazáku a už volal o spotřebení :D


Já tu svou domácí zdravou borůvkovou zmrzlinu s vysokým podílem proteinu prostě miluju! Taková dobrotka bez výčitek ♥ Nejradši ji mám opravdu takto lehce roztečenou, s banánem, arašídovým máslem a kakaovými boby v kokosovém cukru. Chyběl mi tam vaječný koňak, který si vždy do zmrzliny v malém množství dávám, ale za chvíli jsem řídila do města, tak by to asi nebylo žádoucí.. :D


Opět večerní chlebík od Penamu. Opečený v toastovači a k tomu obložený talíř - medová šunka a zauzený sýr. 


Oběd do krabičky v pracovní den! Trocha těstovin s kuřecími kousky a sýrová omáčka. Pak jsem ještě samozřejmě doplnila zeleninou, hlavně rajčaty, které se k té sýrové omáčce výborně hodí :)


Oblíbená snídaně v podobě tvarohu míchaného s proteinem, chia semínka, kokosová homemade granola a mražené mini-hroznové víno. Kávička je po ránu před prací nutnost.. :D


A tohle není pro mě vůbec typická snídaně, ale špatná jako nebyla. Omeleta z jednoho vajíčka a bílku navíc, plněná kokosovým máslem od Šufánka. K tomu tvaroh se sladkým fit kořením a trochu švestkových chia povidel - zcela bez cukru! :) 


Takhle nějak vypadají mé krabičky do práce. Pečené batáty s mrkví, kousky šunky a hermelínu - v práci si to rozpeču v mikrovlnce a jde o chuťový zážitek, určitě vyzkoušejte :)
V druhé krabičce pak červená rýže s tuňákem, rajčaty a červenou paprikou.. Taková ta klasika.


Ke snídani zdravý mini cheesecake a k tomu opět špenátové smoothie. Výživná snídaně :)


Hnědá rýže se zdravou variací kuřecí číny (recept) a kukuřicí. V nejroztomilejší mističce, kterou jsem si zkrátka MUSELA koupit chápete, ne? :D


Oběd v nějaké Olomoucké restauraci, když jsem jela z magnetické rezonance - naštěstí v té hlavě nic nenašli, uff. Každopádně jsem z toho byla celý den tak vystresovaná, že jsem nemohla skoro nic jíst, takže jsem toto téměř nedojedla. Ale bylo to dobré - pečené kuřecí stehno s brambory se zelím.


A na konec můj oblíbený čokoládový mugcake s banánem, tou boží zdravou zmrzlinou a jogurtem. A trošku kakaových bobů v kokosovém cukru ♥ 

2 komentáře:

Děkuji za milý komentář :)