18. října 2014

Food inspiration V.

Opět se hlásím s návalem fotek, jídelní inspirace a dalšího. Jak jste se přes týden měli? Jak jste jedli? Co jste zažili? :) Já se dozvěděla pár hezkých (s čímž souvisí i pár nehezkých) věcí, ale o těch vám povím až v dalším článku, který věnuju zase sobě :) Teď už pojďme na fotky! :)



Miluji snídaně. Ale to už jistě víte :) Tentokrát to nebyla žádná ovesná, dokonce ani lívance nebo palačinky. Vychutnala jsem si tyto naprosto boží celozrnné loupáčky s arašídovým máslem a banánem. Kefír k tomu a radostně do nového dne! :)


Celozrnné tortilly poprvé na scéně. Plněné zeleninou a tuňákem. Dokonalá záležitost ♥ :) Recept na ně již brzy! :) 


Já si dokonce vzpomněla i na lískooříškové máslo, které na stole už dlouho nebylo! :) A tak ráno padla kakaová ovesná s půlkou jablka, půlkou banánu a pořádnou dávkou tohoto ořechového zázraku ♥


Ryby miluji. Kromě kapra teda, toho do mě nedostanete, ani kdybyste mě na nože brali! Ale takový pstruh, to je dobrota. To si dám! Pečený na másle, zakápnutý citronem a k tomu brambory s pažitkou. Kam se hrabe kuřecí řízek!


No, říkala jsem, že s těmi vývary budu trapná. Ale to snad jinak ani nejde, když jsou tak výtečné! :) Ale zastávám názor, že pořádný vývar umí jenom maminka. Moje maminka! ♥


V poslední době mám v oblibě kakao, protože ho do kaše cpu téměř pořád. Budu muset najít další kombinace, to snad není možné, každá kaše hnědá! Tady s banánem, domácím hroznovým vínem od sousedů (výborné!), zakápnutá javorovým sirupem a kešu máslíčko :))


Tomu se říká malá porce obědu k večeři. Rajská s koulí (nesmějte se!!) a plátkem knedlíku. Následoval tvaroh se skořicí. Mňam!


Jsem polévková a tuhle bráchovu česnečku absolutně miluju. Opravdu česneková. K ní samozřejmě nesmí chybět česnekové krutonky a celou polévku zasypat sýrem. Miluju obědvání doma ♥


A taky mám ráda pečivo k večeři (že se to nemá? Pche!). Nejlepší křupavý chlebík z Kauflandu s debrecínkou a moravským uzeným a k tomu červená paprika s okurkou. Večeře po cvičení, která mi vyhovuje! :) 


A na závěr nejpovedenější kašička týdne! Karobová ovesná s banánem, hroznovým vínem a arašídovým máslem. Dobrota dobrot! A fotogenická k tomu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milý komentář :)