10. prosince 2014

Food inspiration XIII.

Dneska výjimečně hned po ránu, ať vám nedělám chutě na večer jsem já to ale hodná. Dneska převažuje to sladké a především snídaně, ale to já ráda, jak už určitě víte. A taky protože školní svačiny nejsou fotogenické a mám téměř pořád to samé. Obědy v krabičce, taky žádná zajímavost. Zato snídaně mám rozmanité, tak se s nimi musím chlubit všude, a všude ukazovat jak mé ráno dělá den. A ať už je ten den jakýkoliv, snídaně ho vždy posune o několik procent výš :)


Mrzí mě, že jsem někomu dělala na instagramu hrozné chutě, ale... musela jsem! :D Pohankové wafle se zakysanou smetanou, banánem, kaki, arašídovo-karobovým máslem a medem. Kvůli tomuhle jsem vstala dokonce dříve, abych si je stihla v klidu udělat a vychutnat. A pak i ta sobotní zkouška kytary byla fajn :)


Sobotní oběd byl taky moc fajn, bramborový guláš od maminky. A je tak sytý, že ani žádné pečivo jako ostatní jsem k tomu nepotřebovala. I když později jsem si dala obložené pečivo, jako svačinu před workoutem :) 


Pekanovo-javorová granola podle tohoto receptu. K tomu jsem výjimečně nevolila ani jogurt, ani tvaroh, ale rozmixovala jsem kiwi s banánem. Je to strašně dobré, ať to zní jakkoliv šíleně! Obecně mám zkušenost, že čím šílenější kombinace, tím chutnější je výsledek. Neváhejte, vyzkoušejte :)


Po dlouhé době nezdravý oběd, smetanová omáčka s knedlíkem a hovězím. Čím více kopru do ní maminka dává, tím méně ho cítím. Přímá úměra jak nechceš :D 


Ladíme do karobu! Karobová kašička z ovesných vloček zalitá medem, pěkně z banánem a karobovo-arašídovým máslem. A posypaná pro změnu černým sezamem. Někdy vás lituji, že nemůžete jíst se mnou. :D


Jedna žitná houska, pěkně s máslem, hořčicí, moravským uzeným a sýrem. K tomu zelenina a můj žaludek je plný. A spokojený. 


Dokonalý banánovo-tvarohový shake s chia semínky. Plný bílkovin, trošku těch zdravých tuků v podobě semínek a arašídového másla, trošku sacharidů z banánu. Jinak obsahuje ještě mléko, skořici a kakao. Jak já tuhle mou klasiku miluji!


Jedna bílkovinná večeře v podobě vaječné omelety plněné šunkou a sýrem a k tomu zelenina v podobě okurky a cherry rajčátek která byla v akci, takže jich máme plnou lednici. Vajíčka byla domácí a jsou výborná! :)


Ovesná kašička s chia semínky, která vytvořila gel a vznikla parádní konzistence. Dosladila jsem medem a ozdobila banánem a plátky kiwi. Kyselost kiwi a sladkost medu dohromady vytvořily kouzelnou chuť. A jako třešinka na kaši zde figuruje lískooříškové máslíčko ♥


A po dlouhé době tady zase máme vývar! :) Poctivý hovězí s mrkví a libečkem. A nudlemi. Do mrazivého dne, kdy se u nás poprvé objevilo na teploměru -2°C jako dělaný :)

6 komentářů:

  1. stejně na to většina lidí mrkne večer jako já, díkybohu, že nemohu chodit a nemám jídlo po ruce :D:D
    to rozmixované kiwi s banánem zní skvěle, dnes jsem to měla taky k snídani, sice nerozmixované, ale kombinace je to suprová :)
    omeletáá <3
    můžu se zeptat, jak děláš ten tvarohový shake? možná by se mi teď hodil :D a chutná karob opravdu jako kakao?

    OdpovědětVymazat
  2. Vývar jsem neměla už ani nepamatuju, ale miluju je. :) Ty vafle vypadají až nebezpečně dobře! Takové nikdy nesvedu, podle jakého receptu je děláš? A ta kiwi-banánová směs, to by mě fakt nenapadlo. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno vypadá skvěle, hlavně ten shake :) A už jsem konečně vyzkoušela to kaki a hned se stalo mým oblíbencem!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Asi jsem měla moc mladou večeři, protože už mám zase hlad :D To nás lituješ právem, ani nevíš, jak já se lituju, že si taky nemůžu dát! Třeba takové wafle bych si dala hned :D Asi mám teď nějaké smíšené chutě, protože mě momentálně láká i ten gulášek a vývar! Ten si musím na víkend od maminky objednat! :D
    Kašičky taky vypadají parádně i to kiwi rozmixované s banánem zní báječně. S banánem se dá podle mě rozmixovat úplně všechno a vždycky to bude chutnat dobře :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno vypadá úžasně ! Walfe jsou mňamka :) <3 Karobovo-arašídové máslo jsi smíchala sama doma, nebo koupila ? :) A odkud máš lískooříškové máslo ? Kupované, domácí ? :)
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno vypadá, tak krásně, že kdyby mi to bylo předloženo najednou nevěděla bych si vybrat. :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář :)